• شنبه / ۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98090906023
  • خبرنگار : 30054

راهنمای خرید هدیه تبلیغاتی

راهنمای خرید هدیه تبلیغاتی

چه شرکت‌هایی نیاز به تهیه هدیه تبلیغاتی دارند؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گیفتو، این‌که کدام شرکت خصوصی اولین بار برای جذب مشتری شروع به تبلیغات کرد را کسی به‌طور دقیق نمی‌داند. ولی بر هیچ‌کس پوشیده نیست که تبلیغات در بازاریابی و برندینگ چه نقش مؤثری دارد. برای آغاز فرآیند یک کمپین تبلیغاتی مؤثر، یک برند در درجه اول شروع به شناسایی جامعه هدفی می‌کند که به تولیدات آن نیاز دارند. تبلیغات در این گروه، با معرفی آن برند و خدمات آن آغاز شده و منجر به افزایش تعداد مشتریان می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید امروزه فضای زندگی شهری مملو از نشانه‌های تبلیغاتی برندهای مختلف است. شرکت‌ها و مؤسساتی که سعی دارند در جذب مشتری گوی سبقت را از یکدیگر بربایند و به همین خاطر مخاطبان را در محاصره تبلیغاتی قرار داده‌اند. به همین خاطر هر برندی تلاش می‌کند ضمن جذب مشتریان جدید، مشتریان سابق خود را نیز حفظ کند و برای خارج نشدن از گردونه رقابت، اقدام به انجام انواع تبلیغات می‌کند. این تبلیغات می‌تواند تبلیغات محیطی، تبلیغات در روزنامه‌ها و مجلات، بیلبوردها، تبلیغات آنلاین و یا هدایای تبلیغاتی باشد.

بیشتر افراد با تبلیغات سنتی آشنایی دارند. تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی را همه ما دیده‌ایم و با آگهی‌های بازرگانی تلویزیون هم به‌خوبی آشنایی داریم. ولی ویژگی اصلی این دسته از تبلیغات این است که پس از مدت کوتاهی مثلاً زمانی که از روبروی بیلبورد عبور می‌کنیم، یا با تعویض کانال تلویزیونی، از یاد خواهند رفت. در این موارد صحبت از شیوه نوینی از تبلیغات به میان می‌آید که همان انواع هدیه تبلیغاتی هستند.

هدایای تبلیغاتی چقدر در فروش تأثیر می‌گذارند؟

ایجاد اعتماد و حس دوستی با مشتری، از اصول اولیه برندینگ است. وقتی در یک نمایشگاه تخصصی کاتالوگ مربوط به محصولتان را همراه با یک هدیه تبلیغاتی در یک ساک دستی تبلیغاتی زیبا و شکیل قرار می‌دهید و به مشتری ارائه می‌کنید و یا زمانی که در دیدارهای رسمی با مدیران شرکت‌های همکار، تعدادی ست هدیه مدیریتی فاخر به آن‌ها اهدا می‌کنید، حس دوستی و اعتماد را در آن‌ها برمی‌انگیزید. پس‌از این مخاطب شما، با هر بار استفاده از آن هدایای کاربردی، ناخواسته برند شما را به خاطر خواهد آورد و همراه با این یادآوری، حس مثبت صمیمیت با برند شما در ذهن او زنده می‌شود.

همان‌طور که پیش‌از این هم گفتیم، بسیاری از کسب‌وکارها نه‌تنها برای جذب مشتری جدید که برای تبدیل مشتریان فعلی به مشتریان وفادار از تکنیک ارائه هدایای تبلیغاتی خاص استفاده می‌کنند. شیوه‌ای که تاکنون همواره بازخورد مثبتی را به همراه داشته است.

چه نوع هدیه تبلیغاتی برای برند شما مناسب است؟

برای انتخاب نوع هدایای تبلیغاتی باید به این نکات توجه داشته باشید:

۱. نوع خدمات شرکت

۲. شناخت شما از مشتریان

شرکت تولیدی دارید یا شرکت خدماتی؟

اگر مدیر یک شرکت تولیدی هستید، قطعاً برای ارائه محصول به مخاطب، نیاز به یک پک یا بسته‌بندی مناسب خواهید داشت. امروزه دیگر از کیسه‌های پلاستیکی یا ساک دستی‌های مقوایی بدون نام و نشان برای این کار استفاده نمی‌شود؛ و چه‌بسا استفاده از آن تأثیر منفی بر نگرش مخاطب از برند شما داشته باشد.

اگر موسسه شما جزو مراکز ارائه‌کننده خدمات است، باید در انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ زیرا مشتریان شما در واقع کالایی را از شما خریداری می‌کنند که به با چشم دیده نمی‌شود! بنابراین ضمن آن‌که ارائه خدمات شرکت باید با در نظر گرفتن خواست مشتریان و توجه به اصول مشتری مداری انجام شود، نیاز به‌نوعی هدایای خاص تبلیغاتی خواهید داشت.

مؤسسات و شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات، مانند بانک‌ها، نمایندگی‌های بیمه، صرافی‌ها، شرکت‌های خدمات نظافتی، کارواش‌ها و مانند آن، می‌توانند برای ارائه قبض‌ها یا رسیدها و مدارک کاغذی از یک ساک دستی کاغذی استفاده کنند؛ و در کنار آن هدایای کاربردی نیز به مشتریان ارائه کنند. انواع کلاه کتان تبلیغاتی، تی‌ شرت تبلیغاتی، هدیه تبلیغاتی خاص تقویم رومیزی و دفترچه یادداشت تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی می‌توانند جزو انتخاب‌های شما باشند.

هدیه تبلیغاتی را از کدام شرکت‌ها می‌توانید سفارش بدهید؟

اگر قصد تهیه هدیه تبلیغاتی برای کسب‌وکار خود دارید، بهتر است در انتخاب موسسه ارائه‌کننده آن محصول دقت ویژه‌ای داشته باشید. توجه کنید که اگر مواد اولیه محصولی مانند تی‌شرت تبلیغاتی نامرغوب باشد یا لیوان پلاستیکی از مواد اولیه درجه‌ یک تهیه نشده باشد، نه‌تنها حس احترام و اعتماد مخاطب را به همراه نخواهد داشت، بلکه تأثیری منفی بر نگرش او خواهد گذاشت. همین امر در خصوص هدایای فاخری چون ست هدیه یا ساعت تبلیغاتی نیز صادق است؛ زیرا در این خصوص، اصل بر کاربردی بودن محصول و استفاده دائمی آن توسط مخاطب است.

وب‌سایت گیفتو به‌عنوان یکی از برندهای شرکت آفرنگ، به صورت حرفه‌ای در زمینهٔ عرضه و مشاوره انواع محصولات تبلیغاتی فعالیت می‌کند. صرف‌نظر از این‌که کسب‌وکار شما در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند، می‌توانید برای تهیه مناسب‌ترین هدایا برای برند خود با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا شما را در انجام انتخابی مناسب و شایسته برندتان همراهی کنند.

جهت کسب مشاوره رایگان درزمینهٔ تهیه انواع هدایای تبلیغاتی می‌توانید از طریق شماره تماس ۶۳۴۲۹ – ۰۲۱ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. سایت تخصصی مشاهده هدایای تبلیغاتی www.gifto.ir در دسترس شما عزیزان می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha