• یکشنبه / ۱۰ آذر ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 98091006614
  • خبرنگار : 50005

روز نخست ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تبریز به پایان رسید

ثبت نام 12 داوطلب نمایندگی مجلس در تبریز

ثبت نام 12 داوطلب نمایندگی مجلس  در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی ثبت نام داوطلبان برای شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح در محل فرمانداری تبریز آغاز شده و تا ساعت شش عصر به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

خبرنگاران از همان دقایق اولیه آغاز ثبت نام در فرمانداری تبریز حاضر شده‌اند اما طبق گفته مسئولان حق ورود به محل ثبت نام را نداشته و باید روند برگزاری ثبت نام را در سالن ورودی فرمانداری پوشش دهند.

به گزارش ایسنا، با توجه به مناسب نبودن جایگاه خبرنگاران، احتمال اینکه خبرنگاران حاضر در محل، متوجه ثبت نام برخی کاندیداها به ویژه چهره های غیر شاخص نشده و اسم و یا تصویر آنها در این گزارش نباشد، وجود دارد.

حضور برخی افراد از همان دقایق اولیه

برخی افراد از همان ساعات اولیه جهت ثبت نام به فرمانداری تبریز مراجعه کرده‌اند.

علی چناری، کارمند بیمارستان، ۵۰ ساله، اولین فردی است که در همان ساعات اولیه جهت ثبت نام در فرمانداری حاضر شده است، بلافاصله چند داوطلب دیگر نیز در محل حاضر می‌شوند.

ارسلان علیپور(متولد ۶۱) نیز جوان ۳۷ ساله ای است که دارای مدرک دکتری برنامه ریزی و کارمند دولت است؛ وی به همراه دو تن از همراهانش در محل فرمانداری تبریز جهت ثبت نام حاضر شده و هدف خود را حرکت در مسیر گام دوم انقلاب و همچنین حل مشکلات جوانان در جامعه عنوان کرد؛ او ضمن گلایه از ورود افراد مسن و غیربومی به انتخابات طی دوره‌های گذشته، حرکت در مسیر جوان گرایی را از دیگر اهداف خود برشمرد. وی کارمند دولت بوده و به گفته خودش بصورت مستقل و بدون وابستگی به جناحی خاص در انتخابات شرکت کرده است.

عوض علیپور(۴۰ ساله)، دیگر داوطلبی است که به همراه جمعی از همراهانش به صورت گروهی در فرمانداری تبریز حاضر شده است، او هدف خود را توسعه شهر تبریز و اشتغال زایی برای جوانان عنوان می‌کند؛ علیپور دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت اجرایی، لیسانس مهندسی معماری و دانشجوی دکتری علوم سیاسی بوده و به گفته خودش به صورت مستقل داوطلب نمایندگی مجلس شده است. وی می‌گوید کارمند اخراجی وزارت نیرو بوده و برادر شهید است.

حسن کربلایی حاج‌اوغلی داوطلب دیگری است که ساعت ۱۱:۴۵ صبح جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد، وی دارای مدرک دکتری مدیریت رسانه بوده و با ۳۰ سال سابقه فعالیت رسانه‌ای، هم اکنون در دانشگاه تدریس می‌کند. به گفته خودش بصورت مستقل در انتخابات شرکت خواهد کرد؛ او هدف خود را خدمت به همشهریان عنوان کرد.

رقیه علیزاده، متولد سال ۵۶ و دانشجوی دکتری حقوق بین الملل، دیگر داوطلبی است که ساعت ۱۴ بعد از ظهر جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد. او بنیانگذار یک موسسه مطالعات پژوهش حقوقی و فعال در حوزه تجارت است که حمایت از حقوق شهروندی و به ویژه حقوق زنان و همچنین حل مشکلات جامعه را از جمله اهداف خود عنوان می‌کند. علیزاده دارای اصالت میاندوآبی بوده و ساکن تبریز است. به گفته خودش از حزب اصولگرایی وارد عرصه انتخابات خواهد شد.

والح انوری زاده متولد سال ۵۷ با مدرک کارشناسی ارشد عمران، دیگر داوطلبی است که جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد. او متولد اهر و ساکن تبریز بوده و مدیرعامل یک شرکت خصوصی است. وی گفت که اهدافش را در فرآیند تبلیغات اعلام کرده و به صورت مستقل در انتخابات شرکت خواهد کرد.

بیوک احمدی سرای، متولد ۵۹ و دارای مدرک کارشناسی ارشد برق، دیگر داوطلبی است که جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد؛ او ساکن تبریز و کارمند شرکت توزیع برق تبریز بوده و به گفته خودش بصورت مستقل در انتخابات شرکت خواهد کرد. وی هدف خود را احساس مسئولیت نسبت به جامعه عنوان کرد و گفت: هرفردی که احساس کند در این مقطع کنونی می‌تواند برای جامعه مفید واقع شود، باید پا در میدان بگذارد؛ من نیز در این رابطه احساس مسئولیت کردم.

مسعود متین(متولد سال ۶۸) دانشجوی دکتری، دیگر داوطلب نمایندگی مجلس است که جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد. وی عضو انجمن حسابداران و حسابرسان ایران بوده و به تدریس مشغول است که هدف اصلی خود را جوانگرایی در جامعه و گسترش فعالیت و تاثیر جوانان در جامعه عنوان کرد.

فرماندار تبریز خبر داد

نام‌نویسی ۱۲ نفر از حوزه انتخابیه تبریز در اولین روز ثبت نام

فرماندار تبریز از نام‌نویسی ۱۲ نفر از حوزه انتخابیه تبریز در اولین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

بهروز مهدوی در پایان نخستین روز ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: در آغازین روز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس، ۱۲ نفر از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به عنوان داوطلبان نمایندگی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند.

وی در این رابطه افزود: یکی از داوطلبان خانم بوده و مابقی دادطلبان مرد هستند.

وی با اشاره مدرک داوطلبان ثبت نام شده گفت: یک نفر با مدرک دکتری، ۹ نفر با مدرک کارشناسی ارشد و سه نفر نیز با داشتن بیش از شش ماه جبهه، با مدرک کارشناسی ثبت نام کردند.

فرماندار تبریز خاتمه دارد: هیچ یک از افراد ثبت نام کرده، سابقه نمایندگی مجلس در کارنامه خود ندارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha