• دوشنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98091107303
  • خبرنگار : 71480

حاشیه های دومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس

ثبت نام اولین آقازاده برای انتخابات مجلس یازدهم

ثبت نام اولین آقازاده برای انتخابات مجلس یازدهم

دومین روز از ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی ادامه دارد که وزارت کشور روز آرامی را سپری می کند.

به گزارش ایسنا، دومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم از ساعت هشت صبح آغاز شد، ثبت نامی که همزمان با وزارت کشور در فرمانداری های سراسر کشور نیز  انجام شد.

از ساعت ۸ صبح  تا ساعت ۱۰،حدود ۲۵نفر در وزارت کشور برای ثبت نام حضور یافتند با ترکیبی که عدد مردان را حداقل تا آن ساعت بیشتر از زنان نشان می‌داد ، البته تا این ساعت حضور چند داوطلب معمم نیز در بین داوطلبان  به چشم می‌خورد و ترکیب سنی داوطلبان افراد جوان و میانسال را شامل می‌شد.

در وزارت کشور ۳۸کاربر برای ثبت نام از داوطلبان مستقر شده که در پیش از ظهر دومین روز ثبت نام به دلیل تعداد کم داوطلبان، روز خلوتی را پشت سر گذراندند.

 محمد عباسپور، حمیدرضا پشنگ و هادی مقدسی از نمایندگان ادوار مجلس  را شاید بتوان تنها چهره‌های سیاسی شناخته شده‌ای برشمرد که برای ثبت نام تا پیش از ظهر دومین روز به وزارت کشور آمدند.

 سعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان نیز به وزارت کشور آمد و ثبت نام کرد،  فعال رسانه‌ای که به گفته خود به جریان نواصولگرایی و قالیباف نزدیک‌است.

در دومین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس ثبت نام توحید نوبخت فرزند محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ز حوزه انتخابیه رشت نیز خبر ساز شد.

تا پیش از ظهر امروز، از میان  نمایندگان مجلس تنها محمد خدابخشی نماینده فعلی الیگودرز بود که با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری از حووزه انتخابیه فعلی‌شان ثبت نام کرد.

حسین رضا زاده و عبدالحمید خدری از نمایندگان فعلی مجلس نیز عصر دومین روز ثبت نام را برای آزمودن مجدد بخت خود برای نمایندگی در چهار سال آینده از حوزه‌های انتخابیه فعلی‌شان انتخاب کرده و ثبت نام کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۱ ۱۱:۰۶

شرط داشتن مدرک فوق لیسانس باید از شرایط نامزدی انتخابات مجلس حذف شود. چه بسیار انسان‌های توانایی که فقط لیسانس دارند. طرف دارای مدرک لیسانس از دانشگاه تهران با ۱۵ سال سابقه کار، دارای توان و تخصص کافی اما مدرک فوق لیسانس نداره، واقعا چنین کسانی بدرد نمایندگی نمیخورند؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۳ ۰۰:۴۹

نهههه