• دوشنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: علم و فناوری جهان
  • کد خبر: 98091107354
  • خبرنگار : 71607

حضور یک ربات خدماتی منحصر به فرد در هتلی در کره جنوبی

کی تی

شرکت کره‌ای خدمات مخابرات "کی تی"(KT) اخیرا از یک ربات خدماتی منحصر به فرد در هتلی در سئول رونمایی کرده که می‌تواند به مهمانان هتل خدمات رسانی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از زد دی نت، رباتی که شرکت "کی تی" از  آن رونمایی کرده "اِن"(N) نام دارد و می‌تواند به راحتی و بدون هیچ کمکی وارد آسانسور شود و وسایل مهمانان را جلوی درب اتاق آنها تحویل دهد.

شرکت کره‌ای خدمات ارتباطی کی تی اخیرا چند نمونه از این ربات‌ها را در یک هتل سئول به کار گرفته است تا آنها به راحتی وسائل مسافران و مهمانان را درب اتاقشان تحویل دهند. البته کار این ربات‌ها به همین جا ختم نمی‌شود چرا که این ربات‌ها مجهز به صفحه نمایشگری هستد که کاربران با ورود به منو و لمس وسائل مورد نیاز مانند حوله و آب و... می‌توانند آن را انتخاب کنند و این ربات چند دقیقه بعد وسیله مورد نظرشان را برای آنها خواهد آورد.

این شرکت گفت این ربات که توسط خود شرکت ما نیز توسعه یافته است به صورت بی‌سیم به آسانسورها متصل می‌شود و مجهز به نقشه مکانی ۳ بعدی و فناوری‌های رانندگی خودران است. این سرویس در حال حاضر در صد اتاق هتل"Novotel" سئول در دسترس است.

این شرکت در انتها گفت: ربات مذکور همچنین در زمان کریسمس در لابی هتل می‌چرخد ​​تا هدایای ویژه‌ای را به میهمانانی که تازه وارد شده‌اند، هدیه دهد. این شرکت همچنین در هتل"Novotel "خدمات ترجمه هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد که به مهمانان امکان دسترسی به خدمات موجود و کنترل تنظیمات اتاق خود را می‌دهد. این برنامه از سه زبان انگلیسی، چینی و ژاپنی پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.