• دوشنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 98091107514
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

روز دوم ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در تبریز پایان یافت

ثبت نام ۳۶ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تبریز

ثبت نام ۳۶ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی روز دوم ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبریز از ساعت 8 صبح آغاز شده است .

تا ساعت 12 ظهر داوطلبی برای ثبت نام به فرمانداری تبریز مراجعه نکرد ولی پس از آن داوطلبان یکی یکی وارد فرمانداری شدند.

به گزارش ایسنا، صمد محمدزاده، ۴۱ ساله، متولد شهر تبریز و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی یکی از این داوطلبان بود که در ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه جهت ثبت نام به عنوان کاندیدا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد فرمانداری تبریز شد.

محمدزاده در خصوص هدف خود برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: ما به عنوان انسان وظیفه داریم در راه عدالت و کمال و اجرای آن در جامعه قیام کنیم. از عدالت و انصاف به دور است که معتقد باشیم در این جامعه هیچ اقدام مثبتی انجام نشده است، قطعا اقدامات خوبی در راستای توسعه‌ و رفع نیازهای جامعه انجام شده ولی نیازهای امروز جامعه با نیازهای چهل سال گذشته یکسان نیست و روز به روز به تعداد و حجم نیازها افزوده می‌شود، معتقدم جوانان دیروز که مسئولان امروزی هستند، دیگر کارایی کافی برای رفع نیازهای امروزی جامعه ندارند البته ما قدردان زحمات آن‌ها هستیم. انتظار داریم جوانان با الگو قراردادن افراد گذشته که نقش بسزایی در دفاع مقدس و انقلاب داشتند، وارد عرصه شده و نیازهای جامعه را رفع‌ کنند.

 
وی با بیان این‌که بنده به دنبال اصلاح امور هستم، شاید به ظاهر اصلاح طلب تلقی شوم ولی از جناح اصلاح طلب نیستم، گفت:  بنده به اصول و عقاید الهی پایبند هستم اما از نظر طیفی نیز اصول گرا نیستم بلکه بنده فردی مستقل اصلاح طلب و اصول گرا هستم.

غفوره غفاری ۴۲ ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد مامایی و کارمند دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده که قصد شرکت در یازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کرده است.

غفاری در خصوص هدف خود از شرکت در این دوره از انتخابات مجلس، اظهار کرد: بنده با هدف خدمت رسانی به مردم در این دوره شرکت کرده‌ام، شعار نمی‌دهم، برقراری عدالت، شفافیت و ارتقای سلامت آحاد مردم از اهداف اصلی بنده برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است‌.با توجه به رشته‌ی تحصیلی‌ام و تخصصم معتقدم در بحث سلامت دچار کمبود هستیم‌.وابسته به هیچ حزبی نیستم و به طور مستقل در این دوره شرکت کرده‌ام.

خلیل علی پناه متولد سال ۵۷ دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته‌ی مکانیک و دانشجوی دکترای مکانیک در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است.

علی پناه که کارمند نیروگاه حرارتی است، با اشاره به هدف خود برای شرکت در انتخابات، گفت: معتقدم کشور در بحث نظارت دچار مشکل است و تمامی فسادها نیز از عدم نظارت صحیح ایجاد شده‌اند. بنده فعالیت سیاسی خاصی ندارم و به طور مستقل در این دوره از انتخابات شرکت کرده‌ام.

محمود صفری نیز متولد سال ۵۷  اهل تبریز بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بین الملل و دکترای توسعه اقتصاد در سطح بین الملل است.

صفری با اشاره به هدف خود از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: معتقدم در چنین شرایط پیچیده‌ی نیاز است اهداف فراموش شده‌ی نظام احیا شود. احساس می‌کنم مردم نیاز به نمایندگانی دارند تا این شعارها را عملیاتی کنند.گرایش سیاسی خاصی ندارم و به طور مستقل در این انتخابات شرکت کرده‌ام.

احمد تقوی یکی دیگر از داوطلبان یازدهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی، متولد ۱۳۳۸ بوده و دارای مدرک دکتری است.

تقوی با بیان این‌که بنده در خرمشهر با درجه سرلشکری جانباز شده  و دارای مدرک دکترای افتخاری هستم، گفت: امام خمینی(ره) فرمودند؛ که نگذارید انقلاب دست نامحرمان بیفتد.

وی با تاکید براین‌که باید شبانه روز انقلاب را حفظ کنیم، افزود:  بنده در دانشکده افسری بوده و  علیه شاه مبارزه کردم، در گذشته مسوؤل انجمن اسلامی دانشکده افسری بودم و یک بار نیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده و در مسجد محله نفر اول بودم.

مهدی حاجی زاده کهنمویی، ۳۷ ساله، دیگر داوطلبی است که جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد. وی کارمند علوم پزشکی تبریز بوده و دارای مدرک کارشناسی و همچنین دانشجوی دکتری حسابداری‌ است. او هدف خود را توسعه عدالت و حقوق شهروندی به معنی واقعه کلمه عنوان کرد. به گفته خودش بصورت مستقل وارد عرصه انتخابات خواهد شد.

حیدر محمودی(متولد ۶۳) دیگر داوطلبی است که جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد. وی اهل تبریز و پیمانکار حوزه ساختمان بوده و همچنین دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی ساخت و تولید است. محمودی هدف اصلی خود را حل مشکلات شهری و ارتقای جایگاه تبریز در شان و منزلت مناسب آن عنوان کرده و همچنین گسترش صنعت گردشگردی، صنعت و سرمایه‌گذاری را از دیگر اهداف خود برشمرد. به گفته خودش به حزب خاصی تمایل نداشته و بصورت مستقل وارد انتخابات می‌شود.

فرشته اویسی(تبریزی الاصل)، ۳۰ ساله دیگر داوطلبی است که جهت ثبت‌نام وارد فرمانداری تبریز شد. وی دبیر بوده و دارای مدرک فوق الیسانس مهندسی کامپیوتر است که هدف اصلی خود را رفع مشکلات جامعه و همچنین ارتقای جایگاه زنان در جامعه عنوان می‌کند. به گفته خودش بصورت مستقل وارد عرصه انتخابات می‌شود.

به گزارش ایسنا، به دلیل نامناسب بودن جایگاه خبرنگاران و همچنین عدم تمایل برخی داوطلبان به مصاحبه با خبرنگاران، ممکن است نام تعدادی از افراد ثبت نام کرده در این گزارش نباشد.

تاکنون هیچ چهره شاخص و شناخته شده‌ و همچنین هیچ کدام از نمایندگان فعلی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در انتخابات ثبت نام نکرده اند.

ثبت نام ۳۶ داوطلب کاندیداتوری مجلس در شهرستان تبریز

فرماندار تبریز گفت: طی دو روز گذشته، ۳۶ داوطلب از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.

بهروز مهدوی در این رابطه اظهار کرد: سه نفر از این داوطلبان دارای مدرک دکتری، ۹ نفر دارای مدرک کارشناسی و ۲۴ داوطلب نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

وی افزود: چهار نفر از داوطلبان خانم بوده و ۳۲ نفر نیز داوطلبان مرد هستند که هیچکدام سابقه نمایندگی مجلس ندارند.

مهدوی در خاتمه گفت: در اولین روز ثبت نام ۱۲ داوطلب و در دومین روز نیز ۲۴ داوطلب ثبت نام کرده‌اند.

روز نخست ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تبریز به پایان رسید

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha