• دوشنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 98091107587
  • خبرنگار : 71623

رئیس اتاق اصناف استان تهران:

افزایش قیمت تا ۴ درصد پذیرفته می‌شود

افزایش قیمت تا ۴ درصد پذیرفته می‌شود

رئیس اتاق اصناف استان تهران اعلام کرد که به دلیل افزایش ۵۰ درصدی قیمت بنزین سهمیه‌ای، افزایش چهار درصدی قیمت کالاها پذیرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه) پنجمین اجلاس فصلی اتاق اصناف ایران با حضور رئیسان اتاق اصناف کشور و رئیس سازمان امور مالیاتی برگزار شد و طی این جلسه بحث‌هایی پیرامون اجرای طرح پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان صورت گرفت.

در حاشیه این مراسم قاسم نوده فراهانی - رئیس اتاق اصناف استان تهران - در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمل و نقل کالاها بیشتر با گازوئیل است که گران نشده است، اظهار کرد: با این وجود قیمت بنزین سهمیه‌ای ۵۰ درصد افزایش داشته است و ممکن است فعالان صنفی و تاجران بار خود را با کامیون یا وانتی حمل کنند و کرایه بیشتری بپردازند.

وی افزود: این فعالان اقتصادی نباید افزایش کرایه را روی هر کالا اضافه کنند، بلکه باید کل افزایش قیمت حمل و نقل را تقسیم بر همه کالاها کنند که محاسبات نشان می‌دهد نهایت افزایش قیمت قابل پذیرش چهار درصد خواهد بود، اما بیشتر از این پذیرفته نمی‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان تهران همچنین در پاسخ به اینکه این افزایش قیمت از چه زمانی اعمال می‌شود، گفت که افزایش قیمت چهار درصدی از همین الان می‌تواند اعمال شود.

نوده فراهانی در ادامه از افزایش ۱۰۰ لیتری سهمیه بنزین خودروهای باربری بنزینی در هفته گذشته خبر داد و گفت که قرار است درصد دیگری به سهمیه آن‌ها اضافه شود تا قیمت‌ها افزایش پیدا نکند.

وی در پایان تاکید کرد که با متخلفان و گران‌فروشان برخورد می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۱ ۱۸:۲۹

قرارنبودجنس به بهانه گرون شدن بنزین گرون بشه دارید وقتی شما به چهاردرصد رضایت بدید کسبه بازاری و تاجر تا چهار صد درصد مجازه و خودش جنس رو به قیمت دلخواهش میفروشه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۲ ۱۰:۲۸

چرا برا باربریا بنزین میگن 50 درصد گرون شده اولا که سهمیه هنوز 300 لیتره و افزایش نداشته و 300 لیتر نهایتا برا ده روز نیسان وانت هست 20 روز دیگش باید بنزین سه هزار تومانی بزنه که این 50 درصد نیس و 200 درصده بعد چرا نمیگن لوازم یدکی 40 درصد گرون شده ی لنت نیسان شده 250 هزار تومان

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۳ ۱۹:۳۱

با سلام با توجه به وجود واسطه های فراوان در سیستم توزیع کالا چه مکانیسمی وجود دارد که در هر بار جابجایی کالا کرایه حمل اضافه نشود وافزایش قیمت تکرار نشود