• دوشنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98091107844
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

فشار سیاسی تأثیری بر روند فعالیت فرمانداری در انتخابات ندارد

فشار سیاسی تأثیری بر روند فعالیت فرمانداری در انتخابات ندارد

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: فشارهای گروه‌ و جریان‌های سیاسی هیچ‌گونه تأثیری بر روند فعالیت فرمانداری در انتخابات اسفندماه ندارد.

حمیدرضا تأملی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرایند انتخابات از صبح روز دهم آذر با صدور دستور وزیر کشور در سراسر کشور و در مجموعه فرمانداری اردستان که حوزه انتخابیه شهرستان را تشکیل می‌دهد آغاز شد.

وی افزود: همزمان با شروع ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بحث معرفی معتمدین برای تشکیل هیئت‌های اجرایی بود که با هماهنگی‌هایی که انجام شد در حوزه انتخابیه اصلی شهر اردستان و دو حوزه انتخابیه فرعی زواره و مهاباد فهرست ۳۰ نفر از معتمدان مشخص و به هیئت‌های نظارت شورای نگهبان معرفی شد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه سعی کردیم افراد معتمد را به نوعی انتخاب کنیم که شروط مندرج در انتخابات را داشته باشند، گفت: این افراد برابر قانون باید بومی و یا دارای سه سال سکونت در منطقه و التزام به نظام اسلامی را داشته باشند. سعی کردیم این افراد از همه جناح‌های سیاسی در این لیست حضور داشته باشند.

تأملی خاطرنشان کرد: تا پایان روز دوم تعداد ۴ نفر از داوطلبان انتخابات جهت فرایند ثبت نام اقدام کردند که هر چهار نفر داوطلب ثبت نام شده مرد هستند.

وی در خصوص فشارهای جناح‌های سیاسی در انتخابات امسال گفت: به هر حال مجموعه وزارت کشور در این خصوص در فشار همه گروه‌های سیاسی است و فرمانداری اردستان هم از این موضوع استثنا نیست.

فرماندار اردستان با بیان اینکه فشارهای گروه‌ و جریان‌های سیاسی هیچ‌گونه تأثیری بر روند فعالیت فرمانداری در انتخابات اسفندماه ندارد، تصریح کرد: فعالیت گروه‌های سیاسی برای مشارکت در برگزاری انتخابات زمینه‌ساز حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha