• سه‌شنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۸ / ۰۸:۱۴
  • دسته‌بندی: انجمن های علمی
  • کد خبر: 98091208086
  • منبع : باشگاه دانشجویان

کارگاه "طراحی کمپین تبلیغاتی"در دانشگاه علامه طباطبایی

کارگاه

انجمن علمی دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی کارگاه "طراحی کمپین تبلیغاتی از مبانی تا پایه‌های کمپین تبلیغاتی" را برگزار می‌کند.

به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، ساختار سازمانی بهینه برای پیاده‌سازی کمپین تبلیغاتی، بررسی چارچوب شناخت مشتری، تعیین استراتژی تبلیغات و خلاقیت در کمپین تبلیغاتی، برنامه‌ریزی رسانه در یک کمپین تبلیغاتی و ارزیابی‌ها و سنجش اثربخشی، از جمله سرفصل‌هایی است که با تدریس مجتبی محمدیان (مدیر سایت کافه بازاریابی با تخصص تبلیغات و بازاریابی) ارائه می‌شود.

این دوره برای کسانی که تصویری جامع از کمپین‌نویسی ندارند، طراحی شده است. در این دوره شرکت‌کنندگان با کلیه گام‌های کاربردی طراحی یک کمپین تبلیغاتی و پیش‌نیازهای آن آشنا شده و در پایان تصوری جامع از یک کمپین تبلیغاتی به دست می‌آورند.

این برنامه ۲۲ آذر از ساعت ۱۰ تا ۱۶، در دانشگاه علامه طباطبایی واقع در خیابان کریم نبش آبان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.