• سه‌شنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98091208583
  • خبرنگار : 30054

بلیط اتوبوس لوان نور را در بازارگاه آنلاین بخرید

بلیط اتوبوس لوان نور را در بازارگاه آنلاین بخرید

مدیر پلتفرم آموزش آنلاین مکتب خونه از توافق با موسسات کاریابی آنلاین برای اضافه‌شدن گواهینامه‌های دوره‌های آموزشی آنلاین مهارت محور این موسسه به پنل موسسات کاریابی خبرداد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بازارگاه، در دنیای امروز تکنولوژی در زندگی انسان‌ها بسیار تاثیر گذاشته به گونه‌ای که بسیاری از برنامه‌های کاری، تفریحی و حتی سفر کردن ما نیز در بسیاری موارد به آن مربوط است. به همین دلیل خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در سالهای اخیر به جهت سهولت، سادگی و صرفه‌جویی در زمان، مورد توجه جامعه کثیری از مسافران قرار گرفته است. افرادی که قصد دارند سفری مطمئن، آسوده و در عین حال بدون دغدغه را تجربه کنند بدون شک قبل از سفر به خرید بلیط فکر می کنند. در حال حاضر سفرهای جاده‌ای با اتوبوس رونق چشمگیری در حمل و نقل عمومی، جاده‌ای کشور در مقایسه با سال‌های گذشته داشته است. دیگر نیازی به حضور مسافر از ساعت‌ها قبل از حرکت در ترمینال برای خرید بلیط اتوبوس نیست و خرید اینترنتی در مقایسه با خرید از گیشه رشد بسیاری داشته است.

شرکت مسافربری لوان نور

شرکت مسافربری لوان نور از جمله سامانه های معتبری است که خدمات سفر را به صورت آنلاین به مسافران خود عرضه می‌کند. بدین ترتیب مسافران قادر خواهند بود به سادگی و تنها با مراجعه به صفحه لوان نور در سایت بازارگاه ضمن مشاهده لیست کاملی از بلیط های موجود، قیمت بلیط اتوبوس مورد نظر خود را با سایر بلیط ها مقایسه نموده و خریدی مناسب و مقرون به صرفه‌ را تجربه نمایند. شرکت مسافربری لوان نور  همواره رضایت مسافران خود را مد نظر قرار داده است و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. علاوه بر سهولت، با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس لوان نور از تخفیف های ویژه شرکت نیز بهره مند خواهید شد.

خرید بلیط اتوبوس لوان نور

مسافر هر شهری که باشید می توانید بلیط اتوبوس لوان نور خود را در هر لحظه و  هر کجا باشید در کمترین زمان ممکن از سایت بازارگاه خریداری کنید. علاوه بر سایت با دانلود و نصب اپلیکیشن بازارگاه روی تلفن همراه خود می‌توانید در هر زمان و مکانی بلیط اتوبوس سفر خود را از لوان نور بخرید.

مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

از جمله مزایای خرید اینترنتی می‌توان به انعطاف‌پذیری در زمان خرید، خرید بلیط اتوبوس لوان نور در هر مکان، سهولت در خرید بلیط، امکان مقایسه قیمت اتوبوس‌های مختلف و صرفه‌جویی در زمان و هزینه نام برد.

بازارگاه بازاری برای رفاه مسافران

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha