• سه‌شنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98091208822
  • خبرنگار : 30054

دانلود سریال دل با ترافیک نیم بها!

دانلود سریال دل با ترافیک نیم بها!

جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی با نام "دل" از چهارشنبه ۱۳ آذر پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا بنابراعلام کول دانلود،  منوچهر هادی که پیش از این با سریال عاشقانه باعث به وجود آمدن نقطه عطف و مورد توجه قرار گرفتن بیش از پیش مدیوم نمایش خانگی شده بود و همچنین تجربه فیلم‌های پرفروش من سالوادور نیستم و رحمان ۱۴۰۰ را در کارنامه دارد؛ این بار قرار است تا با خلق اثری دیگر باز هم همگان را شوکه کند.

ابتدا در آبان ۹۶ بود که منوچهر هادی خبر از ساخت این سریال داد. سپس در ۹ خرداد ۹۷ فیلمنامه اثر آماده شد. بعد از طی این مراحل، دل به فاز پیش تولید و انتخاب بازیگر رسید و نهایتا از اواسط بهار ۹۸ فیلمبرداری سریال دل آغاز شد و در آبان ۹۸ نیز به پایان رسید.

>> دریافت قانونی سریال دل: دانلود سریال دل

در سریال دل که علی‌رغم کارگردان با غیبت محمدرضا گلزار (به دلیل حضور در پروژه های دیگر) همراه بود نهایتا این بازیگران به ایفای نقش پردئاخته اند: بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر

در خلاصه داستان دل نیز می خوانیم که: جهان دل، جهان ناشناخته‌ای است. از تاریکی و نور تا کینه و بخشش و از عشق و تنفر تا شوق وصال و حسرت و جدایی در آن رفت و آمد می‌کنند و گاه «دل» را تصاحب می‌کنند و …

شما می‌توانید در انتهای این پست این سریال جذاب و تماشایی را به صورت قانونی از وبسایت کول دانلود، دریافت نمایید. لازم به ذکر است که این سایت با پوشش خبری و ارایه قانونی و مجاز آثار شبکه نمایش خانگی آرشیو بسیار قوی در این زمینه برای شما علاقمندان مهیا کرده و پس از ورود به این سایت می‌توانید به سیل انبوهی از آثار معروف و دست اول ایرانی دسترسی داشته باشید.

همچنین سریال‌های دیگر در دست پخش مانکن و کرگدن می‌باشد که برای دانلود سریال مانکن  و دانلود سریال کرگدن نیز می‌توانید به سایت کول دانلود مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha