• چهارشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 98091309184
  • خبرنگار : 50005

استاندار آذربایجان شرقی:

بیشترین فراوانی سنی داوطلبان شرکت در انتخابات در آذربایجان شرقی ۳۵ تا ۴۵ سال است

بیشترین فراوانی سنی داوطلبان شرکت در انتخابات در آذربایجان شرقی ۳۵ تا ۴۵ سال است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: از مجموع داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان، ۱۵ داوطلب خانم هستند و بیشترین فراوانی سنی نیز از ۳۵ تا ۴۵ بوده است.

محمدرضا پورمحمدی در حاشیه بازدید خود از محل ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تبریز، در جمع خبرنگاران با بیان این‌که تاکنون ۱۳۶ داوطلب در سطح استان به عنوان داوطلب شرکت در انتخابات مجلس نام نویسی کرده‌اند، گفت: این آمار هماهنگ با آمار دوره‌های قبلی بوده، درحالی که در سطح کشور، میزان داوطلبان ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان این‌که از مجموع کل داوطلبان استان، ۶۵ داوطلب از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه مرحله اول انتخابات، آرام و بدون مشکل پیش می‌رود و هیچ مشکل خاصی در راستای ثبت نام داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه استان وجود ندارد.

وی افزود: از مجموع ۶۵ داوطلب نام نویسی شده در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو نیز ۹ نفر داوطلب خانم هستند.

وی با تاکید بر این‌که روند ثبت نام به خوبی پیش رفته و امیدوارم طی سه روز آتی نیز تعداد داوطلبان افزایش یابد، گفت: مراحل ثبت نام بصورت سیستماتیک و غالبا الکترونیک انجام شده و هیچ مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد؛ تقاضا داریم داوطلبان، ثبت نام خود را به دقیقه ۹۰ موکول نکنند. 

پورمحمدی در خصوص نظارت بر تبلیغات نیز گفت: دستورالعمل های خاصی برای تبلیغات وجود داشته و دستگاه‌های نظارتی نیز باید مواظبت کنند تا تبلیغات در زمان خاص خود و در چارچوب قانون انجام شود. چنانچه امام جمعه محبوب تبریز نیز در تریبون نماز جمعه اعلام کرده‌اند، افرادی که پول‌های آنچنانی برای تبلیغ خود صرف می‌کنند نمایندگان خوبی نخواهند بود.

 استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تبلیغات در حد معقول و در راستای معرفی برنامه‌ها و معرفی داوطلب، نیاز بوده اما نباید از چارچوب قانونی خارج شود، افزود: چنانچه تبلیغات از چارچوب قانونی خارج شود، نظارت و کنترل خواهد شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha