• چهارشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98091309525
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار ملایر اعلام کرد

پیش‌بینی کاندیداتوری ۵۰ ملایری در انتخابات مجلس

پیش‌بینی کاندیداتوری ۵۰ ملایری در انتخابات مجلس

ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه تا کنون ۱۹ نفر برای کاندیداتوری حوزه ملایر ثبت نام کرده اند، گفت: حضور بالای ۵۰ داوطلب در حوزه انتخابیه ملایر پیش بینی می شود.

قدرت الله ولدی چهارشنبه ۱۳ آذرماه در جمع خبرنگاران، افزود: از این ۱۹ نفر، ۱۶ آقا و سه خانم هستند و دو نفر از تهران روند ثبت‌نام خود را انجام دادند.

وی با بیان اینکه با همراهی هیئت انتخابات، هیئت نظارت و هیئت بازرسی امور ثبت روند خوبی داشته و اخبار و اطلاعات به‌صورت درست و صحیح اطلاع‌رسانی می‌شوند، افزود: تا کنون تخلفی از طرف داوطلبان ثبت ‌نام‌ شده صورت نگرفته است.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه تا کنون اطلاع‌رسانی خوبی از طرف خبرنگاران انجام‌ و از این مسئله استقبال شده و هر جا که نیاز باشد، اطلاعات جدید داده می‌شود، ادامه داد: پیش از آغاز روند ثبت‌نام آمار پیش‌بینی‌شده ۳۰ نفر بود اما با استقبال انجام‌شده در این چهار روز آمار ثبت‌نام بالای ۵۰ نفر پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: کسانی که قصد داوطلب شدن در انتخابات پیش رو را دارند با تکمیل بودن هفت بند مدارک و اصل آنان به فرمانداری مراجعه کرده تا در روند انتخاب آنان مشکلی پیش نیاید.

ولدی با بیان اینکه هدف اصلی ما حفاظت و امانتداری از رأی مردم است، افزود: بانوان ثبت نامی ملایری تا کنون بیشترین آمار را در استان داشته که این مسئله باعث خوشحالی است چرا که نیمی از جامعه را بانوان تشکیل داده و می‌توانند وارد این عرصه شوند.

وی با بیان اینکه فرمانداری از تمامی کسانی که برای ثبت‌نام در انتخابات حاضر شده، استقبال می کند و همه داوطلبان باهم مساوی هستند، خاطرنشان کرد: اپلیکیشنی نیز توسط وزارت کشور طراحی‌شده که داوطلبانی که قصد ثبت‌نام دارند، می‌توانند آن را از سایت فرمانداری و وزارت کشور بارگیری کرده و قسمتی از امور ثبت ‌نام را در آن انجام دهند سپس به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

فرماندار ملایر توضیح داد: در این اپلیکیشن سوالاتی که کاربران از متقاضیان پرسش می‌کنند، بارگذاری شده که افراد می‌توانند با پاسخ به سوالات در هنگام ثبت‌نام آن را به کاربر رایانه ستاد انتخابات ارائه کنند تا روند مراحل ثبت‌نام با سرعت بیشتری انجام شود.

وی اظهار کرد: بعد از نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه، تکمیل پرسشنامه و ارسال آن توسط داوطلب، اطلاعات مربوطه به صورت خودکار در اختیار کاربر ثبت نام مرکز حوزه انتخابی قرار داده می شود و داوطلب حتماً باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به فرمانداری مرکز حوزه انتخابی خود مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کند.

ولدی یادآور شد: همچنین کارشناسان ثبت نام باید کلیه اطلاعات و تصاویر مدارک دریافتی را با اصل مدارک هویتی و سایر مدارک در سامانه جامع کنترل کرده و فرآیند ثبت نام را تکمیل کنند.

لیست افرادی که برای داوطلبی انتخابات مجلس در حوزه ملایر ثبت نام کرده اند شامل احمد آریایی نژاد، مجتبی اکبری، زهرا اسماعیلی، روح الله اکبری، محمد احمدوند، مهدی توکلی زاده، آیت حقانی فر، محمد روستایی، علی زمانی کسبی، مجید سرائی، ظهیر صالحی، محمد عباسی، الهام فرهادی، فیروزه فریدونی، حسین گرجی پور، منوچهر محمدی منش، احمد نصیری، علی اکبر ونائی و حمید هنرجو هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha