• چهارشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98091309685
  • خبرنگار : 50259

امام جمعه گلپایگان:

همه انسان ها خواهان عدالت هستند

همه انسان ها خواهان عدالت هستند

ایسنا/اصفهان امام جمعه گلپایگان گفت: قوه قضاییه می تواند مددکار شرکت های بزرگی باشد که امروز در شرایط خوبی به سر نمی برند، برخی از آنها حتی در آستانه ورشکستگی قرار دارند. 

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی کرامتی در جلسه شورای اداری که امروز( چهارشنبه) با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: همه انسان‌ها دوست دارند عدالت را با تمام وجود خود لمس کنند از این جهت عدالت به عنوان یک آرمان مقدس در طول تاریخ مورد توجه بوده است. عدالت به اندازه‌ای خواستنی است که حتی افراد راهزن هم موقع تقسیم غنائم خواهان برقراری عدالت بودند.  

وی با بیان اینکه همه انسان ها در نهاد خود خواهان عدالت هستند، ادامه داد: با حضور رئیس جدید قوه قضاییه موجی از امید در دل مردم برای رسیدن به قوه قضاییه‌ای به تراز جمهوری اسلامی، شکل گرفته است. امیدوایم مردم در این دوره طعم عدالت را به نحو ملموسی درک کنند و  این حرکت کند نشود و تحت تاثیر هیچ اقدام و مسئله حاشیه ای قرار نگیرد.

به گزارش ایسنا، امام جمعه گلپایگان گفت: در شهرستان گلپایگان در زمینه صنعت شرکت های تولیدی خوبی قرار دارد اما متاسفانه در چندسال اخیر با مشکلات اقتصادی فراوان مواجه هستند؛ قوه قضاییه در این زمینه می تواند مددکار شرکت های بزرگی باشد که امروز در شرایط خوبی به سر نمی برند، برخی از آنها حتی در آستانه ورشکستگی قرار دارند. خیلی از مراکز تولیدی ما درگیر مشکلاتی هستند که موسسات مالی و بانکی برای آنها ایجاد کرده اند. برخی از شرکت ها اقساط کمرشکن دارد که آنها را از پا در می آورد.

همچنین در ادامه نیز امام جمعه گلشهر خاطرنشان کرد: در یک گزارش پنج ماه که به دستم رسیده بود شاهد بازگشت 30 هزار میلیارد تومان به بیت المال بودم که کار بسیار مهمی بود اما متاسفانه آن طور که باید و شاید این خبرها به مردم نمی رسد اما همین خبرهایی هم که می شنوند روحیه مردم را عوض کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی خراسانی یادآور شد: می گویند سهمیه بندی بنزین باید انجام می شد ما هم می گوییم، اما مردم در سختی هستند، نگذارید گرانی بیشتری ایجاد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha