• چهارشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۸ / ۲۲:۳۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98091309946
  • خبرنگار : 50223

هشدارها و توصیه‌های مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد پیش از بارش‌های ۱۵۰ میلی متری

هشدارها و توصیه‌های مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد پیش از بارش‌های ۱۵۰ میلی متری

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ورود سامانه بارشی جدید به استان هفته آینده هشدار داد.

«وحید محمدی تبار» ساعت ۱۸ چهارشنبه، ۱۳ آذر ماه در نشست اضطراری شورای مدیریت بحران استان، از دستگاه‌ها و مسئولان عضو ستاد بحران خواست تا در خصوص مشکلات و بحران های احتمالی دستگاه‌ها راسا بدون هماهنگی مصاحبه و گزارش ندهند و همه گزارش‌ها به صورت متمرکز باشد و دارای فرماندهی و سخنگویی واحد باشد تا در این بین ناهماهنگی صورت نگیرد. و با برخی اظهارات منجر به ایجاد استرس و نگرانی در جامعه نشود.

وی در ادامه از دستگاه‌های عضو خواست تا در بارندگی‌های روزهای آینده هماهنگی و همکاری کاملی با یکدیگر داشته باشند. و از همه ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌رسانی به مردم اهتمام ورزند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهرداری‌های استان در ساماندهی و پاکسازی معابر از هم اکنون اقدام کنند و دستگاه‌های امدادی نیز وسایل و تجهیزات خود اعم از خودروها و سایر ماشین آلات را بازبینی کرده و پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشند.

محمدی‌تبار از دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان خواست تا در ارسال پیامک‌ها نهایت دقت را داشته باشند هر چند که صدا و سیما و رسانه ها نیز اطلاعات لازم را از سوی مدیریت بحران استان به اطلاع مردم می‌رسانند.

وی از مسئولان دستگاه‌های خدمات رسان خواست به دلیل فصل بارش‌ها و مشکلاتی که ممکن است برای مردم ایجاد شود هر چه سریع‌تر در ترمیم حفاری‌ها اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از ادارات راهداری، هلال احمر، اوژانس، پلیس راه خواست طی روزهای بارش بصورت آماده باش در محورهای مواصلاتی استان فعال باشند.

محمدی تبار از مردم استان خواست مسافرتهای خود را به عصر روز جمعه موکول نکنند تا در شرایط بارندگی و به احتمال برف در گردنه‌های منتهی به یاسوج، مرکز استان دچار ترافیک و مشکل نشوند.

وی بیان کرد: اوج این بارش‌ها از عصر روز جمعه، ۱۵ آذرماه تا عصر یکشنبه، ۱۷ آذرماه خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha