• پنجشنبه / ۱۴ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98091410058
  • خبرنگار : 71480

حاشیه‌های روز پنجم ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات

حضور یک اصولگرای سنتی و احمدی‌نژادی سابق

حضور یک اصولگرای سنتی و احمدی‌نژادی سابق

روز پنجم ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی با ورود موتلفه به انتخابات آغاز شد و سید مصطفی میرسلیم در انتخابات ثبت نام کرد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه در روزهای گذشته جبهه پایداری و نواصولگرایان نیروهای خود برای انتخابات مجلس را راهی وزارت کشور کردند، صبح امروز سید مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی موتلفه در انتخابات ثبت نام کرد تا اصولگرایان سنتی هم به انتخابات تهران ورود کنند.

پیش از ورود میرسلیم به وزارت کشور، فاطمه واعظ جوادی رئیس سازمان محیط زیست دولت اول احمدی نژاد نیز در انتخابات ثبت نام کرد. او تاکید داشت که به جریان احمدی نژاد تعلق ندارد.

امروز وزارت کشور روز نسبتا شلوغی را پشت سر می‌گذارد. برخلاف روزهای گذشته که روزهای نسبتا کم رفت و آمدی بود، از دقایق اولیه آغاز ثبت نام امروز تمام کاربران وزارت کشور در حال ثبت‌نام از داوطلبان این انتخابات هستند. تا ساعت 10:30 حدود 60 داوطلب در وزارت کشور حضور یافتند و اقدام به ثبت‌نام کردند.

وزارت کشور ظهر به بعد همچنان ساعات پرترددی را پشت سر می‌گذارد و این شلوغی ماموران حراست را برای مدیریت فرایند ثبت نام به تکاپو انداخته است.

تمام صندلی های بخش انتظار برخلاف روزهای گذشته پر هستند و افراد زیادی در صف ثبت نام فرار دارند.بر اساس اعلام اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور تعداد داوطلبان از مرز 6 هزار نفر گذشت.

تا ساعت 14:30، احمد مازنی و علی اصغر یوسف نژاد از اصلاح طلبان مجلس دهم برای ثبت نام به وزارت کشور آمدند.

بعد ازشهر امروز همچنین محمد کاظمی نماینده ملایر در مجلس دهم، براتعلی محمدی، موید حسینی صدر، امیرعباس سلطانی از نمایندگان ادوار ثبت نام کردند.

از جریان اصلاح طلب نیز علی شکوری راد و  آذر منصوری برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور آمدند.

البته با وجود تعداد زیاد داوطلبانی که سابقه سیاسی و نمایندگی ندارند، خبرنگاران منتظر حضور چهره های سیاسی مهم و شناخته شده مثل محمد باقر قالیباف، سعید جلیلی و حتی محمدرضا عارف هستند که احتمال حضور آنها در انتخابات وجود دارد. فقط دو روز تا پایان فرصت ثبت نام از داوطلبان وجود دارد و رسانه ها همچنان منتطر چهره های سیاسی و نمایندگان فعلی یا ادوار بیشتری در وزارت کشور هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha