• جمعه / ۱۵ آذر ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98091510767
  • منبع : بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

نمایندگان مجلس باید خود را برای نظام و ملت هزینه کنند

نمایندگان مجلس باید خود را برای نظام و ملت هزینه کنند

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نمایندگان مجلس باید خود را برای نظام و ملت هزینه کنند نه اینکه ملت و نظام را برای خود هزینه نمایند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر بوشهر عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه درباره داوطلبان نمایندگی مجلس فرمودند هر مسئولیتی تعهدات و نکات مسئولیتی ویژه‌ای را برای فرد ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: کسانی که وارد عرصه انتخابات می‌شوند، باری از مسئولیت برای خود به‌ وجود می‌آورند که این کار بسیار دشوار و سنگینی است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: افرادی که شایستگی دارند و می‌توانند بار مسئولیت را بپذیرند و پاسخگوی خدا، خون شهدا و انسان‌ها باشند می‌توانند به‌ عنوان داوطلب برای انتخابات مجلس نام نویسی کنند و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بایستی در برابر خدا، خون شهدا و مردم احساس مسئولیت نمایند.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید خود را برای نظام و ملت هزینه کنند نه اینکه ملت و نظام را برای خود هزینه نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به فرا رسیدن ۱۶ آذر و روز دانشجو گفت: مهم است که بصیرت، جدیت در تحصیل، خودکفایی علمی، تولید علم و دانش، مرجعیت علمی، استکبارستیزی، ولایتمداری و مردم‌داری بر اساس آموزه‌های رهبر معظم انقلاب مورد توجه دانشجویان قرار گرفته و مسئولان نیز به زیرساخت‌های توسعه آموزش عالی رسیدگی کنند.

وی با اشاره به نقش مهم دانشگاه ها در مسیر توسعه کشور اظهار کرد: دانشگاه‌ها به فرهنگ دینی، بصیرت الهی و سیاسی، تعمیق علم و تولید دانش بنیان توجه نموده و به خواسته های دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی احترام بگذارند.

مسئولان از گرانی های کاذب در بازار جلوگیری نمایند

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: با توجه به سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت این محصول، ضروری است که مسئولان از گرانی های کاذب در بازار جلوگیری نمایند.

آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: برای برخی از صنف‌ها همچنان سهمیه سوخت مشخص نشده است که برنامه‌ریزان و مسئولان امر بایست نسبت به تعیین سهمیه مشخص برای این مشاغل اقدام کنند.

خطیب جمعه بوشهر تاکید کرد: مسئولان با رای ملت پست گرفتند پس باید خدمتگذار مردم بوده و با توجه به مطالبات آنان زمینه های آرامش و آسایش آنان را فراهم نمایند.

وی با تاکید بر برقراری عدالت در جامعه گفت: از دستگاه قضا درخواست می‌شود با هر نوع فساد، از سوی هر شخصی، و با هر مقدار و هر حجمی از آن مبارزه نماید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha