• شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98091611111
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی:

با حرف زدن، سوءتفاهم‌های کاظمی و مسئولان برطرف می شود

با حرف زدن، سوءتفاهم‌های کاظمی و مسئولان برطرف می شود

ایسنا/هرمزگان نایب‌رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی گفت:مشکلاتی که برای کاظمی پیش‌آمده طبیعی است و هرجایی ممکن است اختلاف‌نظرهایی وجود داشته باشد؛ بهترین راه، حل‌وفصل این مشکلات و همسو قرار گرفتن بازیکنان و مسئولان است.

کتایون اشرف در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه هرمزگان به نحو مطلوبی میزبان مسابقات قایقرانی جوانان و زیر ۲۳ سال بانوان کشور بود که از استقبال خوبی هم برخوردار بوده است.
وی افزود: باعث خوشبختی فدراسیون است که بانوان توانمندی در اقصی نقاط ایران در رشته قایقرانی در حال فعالیت هستند و می‌توانند برای بچه‌ها ایجاد انگیزه کرده و برای آموزش آن‌ها و برگزاری مسابقات فعالیت کنند.
نایب‌رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: تیم بزرگ‌سال ما در المپیک سهمیه دارد و تیم جوانان نیز پشتوانه تیم ملی است، اگر بین جوانان فردی بتواند رکورد بزرگ‌سالان را جابجا کند برای ما باعث خوشحالی است که به‌عنوان نیروی پشتیبان جایگزین نیروهای بزرگ‌سالمان شود.
اشرف عنوان کرد: هدیه کاظمی برای ما بسیار عزیز است و فعالیت خوبی داشته، تمام تلاش ما برای این است که شرایطی را محیا کنیم تا به فعالیت خود ادامه دهد.
وی خاطرنشان کرد: مشکلاتی که برای کاظمی پیش‌آمده طبیعی است و هرجایی ممکن است اختلاف‌نظرهایی وجود داشته باشد؛ بهترین راه، حل‌وفصل این مشکلات و همسو قرار گرفتن بازیکنان و مسئولان است.
نایب‌رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی با اشاره به اینکه وقتی همسو باشیم سرعتمان صدچندان می‌شود، بیان کرد: با حرف زدن برخی سوءتفاهم‌ها قابل برطرف شدن هستند و سرعت پیشرفت بازیکنان را چند برابر می‌کند.
اشرف اظهار کرد: هرمزگان سرمایه‌هایی مثل هدیه کاظمی دارد و مربیانی که سخت تلاش می‌کنند، هدف این است که سعی کنیم همه را همسو نگه داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha