• شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98091611341
  • خبرنگار : 30077

ممنوعیت عکاسی از مهمترین رویداد سیاسی استان سمنان!

ممنوعیت عکاسی از مهمترین رویداد سیاسی استان سمنان!

ایسنا/سمنان در حالی که به ساعات پایانی ثبت نام انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم و حضور نامزدها برای ثبت نام زیاد شده است، فرمانداری سمنان در اقدامی عجیب از صدور مجوز برای حضور عکاس خبرگزاری ایسنا در محل ثبت نام خودداری کرد.

حراست و روابط عمومی فرمانداری سمنان با این توجیه که شاید یکی از نامزدهای انتخابات رضایت نداشته باشد، از ورود عکاس ایسنا خودداری کردند، بعد از مدتی بیان کردند که تا زمانی که ثبت نام در حال انجام است و نامزد در محل حضور دارد اجازه عکاسی داده نمی شود، تنها در پایان وقت کاری و در صورت حضور نداشتن نامزدی برای ثبت نام، مجوز عکاسی از فرآیند ثبت نام صادر می شود.

این ممنوعیت در حالی اتفاق افتاد که با نزدیک شدن به ساعات پایانی ثبت نام انتخابات مجلس، رفت و آمد نامزدهای مختلف به فرمانداری سمنان زیاد شده است و با توجه به محدودیت های پیش آمده، خبرنگاران نیز حضور کمرنگی در روزهای اخیر داشتند.

این در حالی است که در روزهای گذشته در ستاد انتخابات شهرستان های گرمسار و شاهرود نیز از ورود خبرنگاران و عکاسی از فرآیند ثبت نام ممانعت به عمل آمده است.

از اولین ساعات ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در تهران و بسیاری از شهرهای کشور خبرنگاران و عکاسان متعددی نسبت به پوشش مهمترین رویداد سیاسی کشور اقدام کردند، اما متأسفانه عکاسان خبری استان سمنان در این بخش با برخی محدودیت ها در پوشش اخبار و رویدادهای مهم و پرمخاطب استان سمنان مواجه هستند.
گفتنی است اگرچه حضور خبرنگار ایسنا در محل ثبت نام ها طی یک هفته گذشته با محدودیتی روبرو نبوده اما از تصویربرداری عکاس این خبرگزاری در هر دو بار مراجعه در طول هفته ممانعت به عمل آمد و این در حالی بود که برخی عکاسان در داخل محل ثبت نام ها به کار تصویربرداری مشغول بودند و به گفته یکی از مسوولان،حضور عکاسان در معیت کاندیداها بلامانع است و می توانند به عنوان همراه داوطلبان به عکس برداری بپردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha