• شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98091611565

صدور 20 موافقت اصولی تأسیسات گردشگری در خراسان رضوی

صدور 20 موافقت اصولی تأسیسات گردشگری در خراسان رضوی
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از صدور 20 موافقت اصولی تأسیسات گردشگری طی 8 ماهه سال جاری در خراسان رضوی خبرداد.

احمد دیناری امروز شنبه 16 آذرماه با اعلام این خبر افزود: این موافقت اصولی ها برای ساخت و تبدیل تأسیسات گردشگری در استان خراسان رضوی صادر شده است که از این تعداد 6 مورد اقامتی شامل سه هتل، دو هتل آپارتمان و یک مهمانپذیر، چهار مورد پذیرایی و 10 مورد نیز تاسیسات گردشگری محرک همچون مراکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری؛ مجتمع گردشگری و محیط‌های گردشگری روستایی بوده است.

او ادامه داد: از تعداد 6 واحد اقامتی دارای موافقت اصولی، فقط چهار واحد مربوط به شهر مشهد است و به عبارتی 16 پروژه از 20 پروژه دارای موافقت اصولی در شهرستان‌های بینالود، فریمان، قوچان، سبزوار، چناران، تربت حیدریه، کاشمر، کلات و فیروزه احداث خواهند شد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود بازار، تعداد زیاد واحدهای اقامتی فعال در مشهد و راهنمایی‌هایی که در معاونت سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود، شاهد هدایت و توزیع متناسب سرمایه گذاری‌ها در شهرستان‌ها و محورهای گردشگری استان هستیم و روز به روز تمرکز سرمایه گذاری صرف در بخش اقامتی مشهد کاهش می‌یابد.

دیناری گفت: حجم سرمایه گذاری این 20 پروژه، حدود 605 میلیارد تومان است که هزار و 560 شغل جدید ایجاد خواهدکرد.

او یادآورشد: سرمایه گذاری تمام این پروژه‌ها متعلق به بخش خصوصی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha