• شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98091611610

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

سرمایه‌گذاری در مشهد به سود زائر و مجاور است

سرمایه‌گذاری در مشهد به سود زائر و مجاور است

ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در بازدید از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری مشهد گفت: سرمایه‌گذاری در مشهد به سود زائر و مجاور است. 

مصطفی خاکسار قهرودی، در بازدید از نمایشگاه «فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری» با اشاره به حمایت‌های آستان قدس از سرمایه‌گذارانی که مایل‌ به حضور در مشهد مقدس هستند، گفت: این نمایشگاه فرصتی است تا سرمایه‌گذار و فرصت سرمایه‌گذاری را به هم پیوند دهد.

وی تصریح کرد: آستان قدس رضوی هم با تاکیدات تولیت محترم این آستان نورانی به سهم و توانمندی‌های خودش در عرصه سرمایه‌گذاری به میدان آمده و سرمایه‌گذارانی را که دارای توانمندی مالی و تجربه هستند به مشارکت با آستان قدس رضوی دعوت می‌کند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: امیدواریم با همت و تلاش مضاعف و همراهی و همدلی با سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان استان و مدیریت شهری در ادامه فعالیت‌های خوبی که این آستان مقدس در گذشته انجام داده است، کارهای زیربنایی و اساسی که رفاه حال زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را به دنبال داشته باشد، صورت پذیرد.

خاکسار قهرودی مشارکت‌های سرمایه‌گذاری را در ایجاد اشتغال، توسعه شهر و استفاده از سرمایه‌هایی که آستان‌قدس به‌صورت زمین در اختیار دارد، مغتنم برشمرد و افزود: ارزش‌های افزوده‌ای که مشارکت‌کننده‌ها بر روی این سرمایه‌ها ایجاد می‌کنند، می‌تواند باعث رفاه و آسایش زائران و مجاوران مشهد شود. در واقع این سرمایه‌گذاری‌ها پیش از همه به ‌سود زائران و مجاوران است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی درباره تأثیر برگزاری نمایشگاهایی مانند نمایشگاه «فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری» گفت: این نمایشگاه‌ها سراسر سود و فایده است. غیر از این فضاها یافتن سرمایه‌گذار، کسی که اندوخته درخور عرضه‌ای دارد و افرادی که می‌توانند از این اندوخته‌ها بهره‌برداری کنند، دشوار می‌شود. در این فضا و مکان بسیار شفاف و آشکار می‌توان این پیوندها را ایجاد کرد.

خاکسار قهرودی بیان کرد: زائران و مجاوران نیازمندی‌های مختلفی دارند که اسکان، حمل‌ونقل و پارکینگ خودروهای شخصی از جمله آن­‌هاست و این نیازمندی‌ها، در زمان‌های پر رفت‌ و آمد مشهد مانند عید نوروز که گفته می‌شود نزدیک به 7 میلیون نفر به مشهد می‌آیند، برای مجاوران تشدید می‌شود.

وی افزود: باید با جذب سرمایه در همه این زمینه‌ها مراقب باشیم عرصه بر مجاوران تنگ نشود، ضمن این‌که باید بستر را برای حضور زائران بیشتر فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha