• شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98091611681
  • خبرنگار : 71489

میرمحمد صادقی: ساختار فکری من اصولگرا است

میرمحمد صادقی: ساختار فکری من اصولگرا است

عضو هیات رئیسه مجلس هفتم درباره شلوغی‌های اخیر و احتمال قهر مردم با صندوق رأی اظهار کرد کرد: فکر می‌کنم میزان مشارکت در این دوره بسیار کمتر از قبل باشد مگر اینکه خداوند متعادل به دل مردم بگذارد تا حضورشان در انتخابات پررنگ شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، شاهین میرمحمدصادقی نماینده ادوار مجلس که جهت ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری تهران حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران علت حضور خود را شرایط خاص کشور در حوزه منطقه‌ای، بین‌المللی و مشکلات داخلی عنوان کرد و گفت: امروز شرایط کشور برای تمام مردم مشخص است؛ مشکلات اقتصادی، فرهنگی، ناکارآمدی دولت و ضعف‌های بسیار جدی دولت و مجلس باعث ایجاد این توقع در بین مردم شده که نهادهای اصلی کشور نیازمند تغییر و تحول اساسی هستند.

وی افزود: بر همین اساس افرادی که دل‌شان برای مملکت می‌سوزد و نگران کشور هستند، باید حرکتی کنند. مجلس یکی از جاهای مهم کشور است و هر کسی که این توانایی را در خود می‌بیند که بتواند اعتماد مردم را جلب و رأی بگیرد و از طرف دیگر برای التیام دردهای مردم راه‌حلی ارائه دهد باید به صحنه بیاید.

این نماینده پیشین مجلس درباره لیست‌های انتخاباتی احزاب و گروه های سیاسی اظهار کرد: تاکنون صحبتی در این خصوص با من انجام نشده اما ساختار فکری من اصولگرا است و اگر قرار باشد در لیستی حضور داشته باشم، قاعدتا در ائتلاف اصولگرایان خواهم بود.

میرمحمد صادقی همچنین درباره شلوغی‌های اخیر و احتمال قهر مردم با صندوق رأی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم میزان مشارکت در این دوره بسیار کمتر از قبل باشد مگر اینکه خداوند متعادل به دل مردم بگذارد تا حضورشان در انتخابات پررنگ شود.

وی در خصوص عملکرد مجلس دهم نیز گفت: همه مجالس نقاط ضعف و قوتی دارند، اما فکر می‌کنم نقاط ضعف این دوره بسیار بیشتر از نقاط قوت آن بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha