• شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98091611763
  • خبرنگار : 71533

بیانیه انتخاباتی قالیباف: هم و غمم کنترل دولت است

بیانیه انتخاباتی قالیباف: هم و غمم کنترل دولت است

قالیباف در بیانیه‌ ای هدف خود از شرکت در انتخابات مجلس یازدهم را تشریح و اعلام کرد:هم و غم خود را کنترل دولت و وادار کردن آن به کار در این یک سال و نیم باقیمانده از عمرش قرار می‌دهم.

به گزارش ایسنا ، در بخش هایی از متن بیانیه انتخاباتی محمد باقر قالیباف  که خطاب به مردم تهران منتشر شده با یادآور این‌که «برکسی پوشیده نیست که این روزها مردم احوال خوبی ندارند. بر این باور بودم  درختی که ۴سال ثمر ندهد دیگر ثمر نمی‌دهد از همین رو تلاش شد تا نهال تازه‌ای کاشته شود» عملکرد دولت فعلی را نیز قابل نقد دانست.

وی در این بیانیه با بیان این ادعا که «متاسفم که بگویم در این مدت ۲سال  یک روز هم آب خوش از گلوی مردم پایین نرفته است»، نوشت: همه این‌ها بیش از پیش روشن کرد که ما نیاز به یک دولت جهادی و کارآمد داریم تا چرخ اجرایی این کشور پر از منابع و ذخایر مادی و انسانی را به حرکت درآورد و  امید را به مردم برگرداند. بعنوان پیش درآمدی بر این اتفاق ما باید شاهد ایجاد مجلسی نو با حضور چهره های نو، رویکرد نو و ایده های نو باشیم لذا تلاش کردم با طرح مجلس نو فضایی را برای این مساله ایجاد کنم و به جوان ترها کمک کنم تا با ورود به مجلس ، چنین اتفاقی را رقم بزنند.

وی با بیان این ادعا که «ماجرای افزایش قیمت بنزین درس بزرگی به ما داد» نسبت به تصمیماتی از این جنس تا سال 1400 هشدار داد و افزود: به این جمع بندی رسیدم که باید مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود و تمام هم و غم خود را کنترل دولت و وادار کردن آن به کار و فعالیت  در این یک سال و نیم باقیمانده از عمرش قرار دهد.   بر این اساس تصمیم گرفتم به دور از مصلحت اندیشی های شخصی وارد عرصه انتخابات مجلس شوم با این امید که بتوانم با وارد کردن جمعی از چهره های نو، مومن و متخصص در تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور به مجلس، در یک سال و نیم باقیمانده  این دولت خسته را مجبور به حرکت کنیم. از مردم عزیز ایران خصوصا تهران می‌خواهم با حضور آگاهانه خود به ما کمک کنند تا  مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود تا با نظارت مقتدرانه و تصویب قوانین به موقع بتواند مراقب باشد تا در این یک سال و نیم پیش رو وضعیت زندگی مردم بدتر نشود و زمینه ساز روی کارآمدن دولتی جهادی و کارآمد باشد.  
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۶ ۱۸:۰۶

آقای قالبیاف خوش آمدید فقط امیدوارم رییس مجلس نشوید تا در دسترس باشید و پاسخگوی ادعایی که امروز کردید. از زمانی که مجلس بعد تشکیل شود تا زمانی که دولت روحانی سر کار است پاسخگوی هر گونه کم‌کاری یا نارسایی در امور از سوی ایشان را متوجه شما خواهیم دانست. ادعای کمی نکردید. منتظرتان هستیم.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۶ ۱۸:۰۷

دکتر جان خوش امدی منتظر لیست تون، برای سایر شهرها بخصوص شهرهای کوچک هستیم. و من الله توفیق

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۶ ۱۸:۱۰

حرفها کاملا درست و منطقی . ولی انتظار داریم ایشون در مورد تخلفات شهرداری سابق هم پاسخگو باشن

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۷ ۰۹:۲۹

تعجب می کنم که یک خبرنگار به یک کاندیدای مجلس میگه خوش آمدید. عجب!

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۷ ۰۹:۳۳

سلام بر مرد جهادی تهران! آقای قالیباف...البته ای کاش ابتدا تکلیف عملکردتان در شهرداری تهران و معاونین بازداشت شده تان را روشن می کردید و شفاف به مردم می گفتید چطور قایم مقام شما و مدیران تابعه این همه اختلاس کردند و شما تا روز آخر از آنها حمایت می کردید.... لطفا از خودتان شروع کنید تا باورمان شود