• یکشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98091712233
  • منبع : باشگاه تراکتور

باشگاه تراکتور: دنیزلی کلا ۲ روز در ماشینش خوابید!

باشگاه تراکتور: دنیزلی کلا ۲ روز در ماشینش خوابید!

باشگاه تراکتور آذربایجان به مصاحبه سرمربی سابق خود با یک رسانه ترکیه‌ای واکنش نشان داد

به گزارش ایسنا، پس از مصاحبه مصطفی دنیزلی با سایت ترکیه‌ای مبنی بر این که مجبور بوده روزهایی را در اتوبوس تیم بخوابد، باشگاه تراکتور به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد: چنین چیزی درست نیست. ما انتظار چنین صحبت‌هایی را از او نداریم و فکر می‌کنیم اشتباه یا شیطنتی در ترجمه صورت گرفته است. این مربی ترکیه‌ای در مجموع دو بار و آن هم به دلیل ترس شخصی از زلزله در ماشین خود خوابید و ما حتی با او در این خصوص صحبت کردیم و گفتیم که خطری او را تهدید نمی‌کند.

مصطفی دنیزلی دیروز (شنبه) و پس از توافق با باشگاه تراکتور، از این تیم جدا شد و به کشورش بازگشت. او در مصاحبه‌ای، شرایط ایران و بیماری نوه‌اش را بهانه خداحافظی با تراکتور عنوان کرده است. باشگاه تراکتور پس از موافقت با کناره‌گیری سرمربی ترکیه‌ای، احد شیخ‌لاری را به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۷ ۱۲:۰۲

هر کی از ایران میره نمکدان می شکنه، الا کی‌روش که هم در ایران مدافع تیم ملی و فوتبال ایران و مشکلاتش بود و هم وقتی رفت حرفی علیه شرایط کشور و مردم نزد. البته خوب از پس مدیریت و مافیای فوتبال بر اومد.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۷ ۱۳:۲۱

اینا همه اش به خاطر بازی‌های سیاسیه رفتن ویلموتس، دنیزلی - شک نکنید که استراماچونی را هم مجبور به رفتن می‌کنند این اروپایی‌های سر گردنه بگیر

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۷ ۱۶:۲۰

همه چیز از انتخاب مربی شروع شد وقتی کاملا با تونی توافق کرده بودن بی‌خود سر یک تصمیم بد که پسر تونی نیاد کسی که آنالیزور و دست راست تونی هستش انتخاب مربی این همه تاخیر خورد تا عجولانه برن دنبال دنیزلی کسی که کارنامه عالی داره ولی اخیرا در تیم کاسیمپاشا نتایج خوبی نگرفته بود بعدش یارگیری اشتباه مثل دیپورت سلیو که میتونست دفاع تیم رو هدایت کنه و به جاش آوردن مازولا و فورچونه که هیچ سودی نداشتن از اون طرف نخریدن یک دفاع راست تخصصی که باعث شده تیکدری که هافبک هجومی هستش اونجا بازی کنه رد کردن زاهدی و نخریدن دفاع وسط ذخیره که با مصدوم شدن دفاع های اصلی این اشتباه به چشم اومد و از همه بدتر جذب یک عالمه هافبک میانی در حالیکه تیم یک مهاجم درست و حسابی نداره. الان بهترین کار اینه که با همون قرارداد قبلی که به تونی پیشنهاد دادن تونی رو بیارن و توی نیم فصل هم به جای چندتا از بازیکن‌های بی تاثیر با خریدهای درست توی پست‌های دفاع راست, دفاع وسط, مهاجم و وینگر به دور از حاشیه تیم به روند خوبش برگرده. امیدوارم دوباره اشتباهات گذشته رو تکرار نکنن و باز نرن دنبال کسی که معلوم نیست توی فوتبال ایران جواب میده یا نه مثل اوردن لیکنز که توی وسط فصل کاملا اشتباه بود حالا بگذریم از اینکه اصلا مربی در حد و اندازه‌های تیمی که بخواد قهرمان بشه به هیچ وجه نبود.