• یکشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98091712384
  • خبرنگار : 71594

ساداتی نژاد: دولت از اصل غافلگیری در خصوص یارانه معیشتی استفاده نکند

ساداتی نژاد: دولت از اصل غافلگیری در خصوص یارانه معیشتی استفاده نکند

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه در استان اصفهان حدود ۳۷ درصد مردم از یارانه معیشتی برخوردار شدند، گفت: بسیاری از کشاورزان و اقشار ضعیف معترض هستند و دولت در این مورد از اصل غافلگیری مثل کاری که در مورد بنزین ۳۰۰۰ تومانی کرده استفاده نکند.

به گزارش ایسنا، سید جواد ساداتی نژاد در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین نامه‌ای ضمن تبریک روز دانشجو خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: برخلاف آنچه که برای پرداخت یارانه معیشتی اعلام شده، در استان اصفهان و شهرستان‌هایی مثل کاشان و آران و بیدگل حدود ۳۷ درصد مردم از آن برخوردار شدند و بسیاری از کشاورزان و اقشار ضعیف معترض هستند که این موضوع باید رسیدگی شود و در این مورد از اصل غافلگیری مثل کاری که در مورد بنزین ۳۰۰۰ تومانی کردید و مردم غافلگیر شدند، استفاده نکنید.   

وی در تذکری به رئیس جمهور با بیان اینکه مردم به نحوه اداره کشور توسط جنابعالی معترض هستند، گفت: مردم انتظار دارند وقتی قیمت بنزین افزایش پیدا می‌کند و شما تعهد می‌دهید تمام منابع آن را بین اقشار ضعیف و محروم توزیع کنید عمل شود که در حال حاضر این مساله مشاهده نمی‌شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس در تذکر دیگری به رئیس جمهور با بیان اینکه  دلیل اینکه علت نادیده گرفتن قانون مصوب مجلس در خصوص بکارگیری معلمان حق‌التدریس، پیش دبستانی‌ها و نهضتی‌ها نادیده گرفته می‌شود را نمی‌دانم، عنوان کرد: به علت عدم تناسب ‌آیین نامه مصوب دولت در خصوص بکارگیری معلمان حق التدریس، پیش دبستانی‌ها و نهضتی‌ها، این آیین نامه تعداد کمی از این جامعه زحمتکش را برای استخدام پوشش می‌دهد و لازم است که به قانون مصوب مجلس توجه شود.

ساداتی نژاد در پایان تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داد و گفت: با توجه به انتخاب مکان بیمارستان تامین اجتماعی حوزه انتخابیه که متعلق به کارگران بوده و ۱۸ سال است چشم انتظارند، نسبت به شروع عملیات اجرایی حسب قولی که حضرتعالی فرمودید تسریع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha