• دوشنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۸ / ۰۰:۲۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98091812883
  • خبرنگار : 71572

تلاش مدیران استقلال برای برگرداندن استراماچونی

تلاش مدیران استقلال برای برگرداندن استراماچونی

مدیران استقلال در حالی برای راضی کردن استراماچونی دست به کار شدند که اگر نتوانند رضایت او را جلب کنند، وضعیت نیمکت استقلال برای بازی با پیکان در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از فسخ یک طرفه قرارداد از سوی آندره‌آ استراماچونی، سرمربی آبی‌های پایتخت در محل اردوی استقلال حضور پیدا کردند تا جلسه‌ای با اعضای تیم برگزار کنند.

در نهایت مدیران استقلال پس از پایان این جلسه تصمیم گرفتند برای متقاعد کردن استراماچونی به خانه او بروند.

البته مشخص نیست که اگر استراماچونی راضی به بازگشت نشود، در بازی با پیکان چه کسی به عنوان سرمربی رو نیمکت استقلال می‌نشیند، زیرا در حال حاضر تمام دستیاران استراماچونی هم قراردادشان را فسخ کردند و تنها بهزاد غلامپور باقیمانده است.

ضمن این که باوجود انتشار اخباری مبنی بر انتخاب جواد زرینچه (سرپرست استقلال) به عنوان سرمربی موقت، سرپرست استقلال پس از پایان جلسه در گفت‌وگو با ایسنا این موضوع را دوباره رد کرد و گفت: بنده فقط مدیر تیم هستم و بس. این موضوع که پس از فسخ قرارداد استراماچونی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت استقلال می‌نشینم، به هیچ وجه درست نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۸ ۰۱:۵۳

ایسنا جان چشم به راه خبر بعد از جلسه خونه استراماچونی هستیم. فک نمی‌کنم به جز شما کسی پیگیر این جلسه باشه. لطف کنید و بی خبرمون نذارید.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۸ ۰۹:۳۱

استرا عزیز از استقلال نرو

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۸ ۰۹:۳۱

این مدیرها رو از کجا میارن که با احساسات مردم بازی می‌کنند ......

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۸ ۰۹:۳۱

این فوتبال دیگه دیدن نداره. کاملا واضحه که چرا این وضعیت پیش اومده. 250000 دلار دادن به یک دلال واسه ی تیم دیگه بعد دو ماهه پول آقای استرا رو ندادن. البته مدیران تیم استقلال رسالت‌شون اینه که نذارن این تیم نتیجه بگیره وگرنه چرا حالا که رسید صدر جدول این اتفاق باید بیوفته. البته باشه ما باور کردیم به فکرید.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۸ ۰۹:۵۵

این خارجی ها اصلا مرام و معرفت ندارند و فقط پول رو می‌شناسند این آقای اسراماچونی را قبلا کی می‌شناخت از طریق باشگاه بزرگ استقلال اسم و رسمی برای خودش پیدا کرد حالا که پیشنهاد بهتر از قطر براش آمده می‌خواد بزنه زیر همه چیز و براش دل میلیون‌ها هوادار پشیزی اهمیت نداره غافل از این که مثل برانکو که رفت و سنگ روی یخ شد اینا هم چند صباحی در تیمهای عربی درآمد زایی می‌کنند و حسابی می دوشن و آخرش با خفت اخراج میشن.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۸ ۱۱:۴۹

فکر کردن و واسه قبل از حرف زدن گذاشتن😏

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۸ ۱۱:۰۷

اگه منظورت از یه تیم دیگه پرسپولیسه باید به عرضت برسونم كه اگه سرمربی شما بعد 5 سال موفق شده بود شما رو به صدر برسونه (البته با یه بازی بیشتر)، ما یه مربی داشتیم كه 3 سال متوالی ما رو قهرمان بلامنازع لیگ كرد و چون پولش رو به موقع ندادن گذاشت رفت. پس این داستان بدترش واسه پرسپولیس اتفاق افتاده