• دوشنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98091813401
  • منبع : نمایندگی قزوین

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین:

ایسنای جوان و حرفه‌ای، تخصصی به موضوعات می‌پردازد

ایسنای جوان و حرفه‌ای، تخصصی به موضوعات می‌پردازد

ایسنا/قزوین مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: ایسنا فعالیت خوبی در حوزه زنان و خانواده داشته و یک خبرگزاری تأثیرگذار است که با تیمی جوان و حرفه‌ای به‌صورت تخصصی و جدی به موضوعات می‌پردازد.

۱۶ آذر ۷۸ اولین خبر به مناسبت روز دانشجو از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مخابره شد، این خبرگزاری با رسالتی علمی پای به عرصه خبر گذاشت.

رسالت اصلی این رسانه خبری از بدو تأسیس تاکنون ایفای نقش دانشگاهیان در توسعه فضای رسانه‌ای کشور و ارتقای آگاهی‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و صنفی با نگاهی دانشگاهی و دانشجویی و شکل‌گیری حلقه واسط بین مسئولان، نخبگان و مردم بوده است.

صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، بابیان اینکه پیگیر اخبار ایسنا است، اظهار کرد: انتظار داریم با توجه به جایگاه خانواده در اسلام و کشورمان نگاه رسانه‌ها به این حوزه ویژه باشد و از ایسنا نیز بیشتر از سایر رسانه‌ها انتظار داریم.

وی ادامه داد: ایسنا فعالیت خوبی در حوزه زنان و خانواده داشته و یک خبرگزاری تأثیرگذار است که با تیمی جوان و حرفه‌ای به‌صورت تخصصی و جدی به موضوعات می‌پردازد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین خاطرنشان کرد: خبرنگاران ایسنا بدون غرض‌ورزی و زیرپا گذاشتن اصول خبرنگاری فعالیت کرده و رسالت رسانه را به‌خوبی انجام می‌دهند که این برای من ارزشمند است.

وی عنوان کرد: ایسنا بدون نگاه‌های جریانی و گروهی به مسائل و دغدغه‌های جامعه می‌پردازد که ارزشمند است و در حقیقت رسالت واقعی خود را انجام می‌دهد. متأسفانه برخی از رسانه‌ها و خبرنگاران گرفتار برخی جریانات شده و از رسالت اصلی خود بازمانده‌اند.

ربیعی با اشاره به اینکه ایسنا با پیگیری راه‌اندازی «شلتر» با من هم‌صدا شد، گفت: بنده بسیار برای تعطیل نشدن این مرکز تلاش داشتم که ایسنا با من هم‌صدا شد و تأثیر خود را گذاشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: جوان‌گرایی ایسنا برای من خیلی جالب است؛ ایسنا خبرگزاری فعال، پویا و جوانی است که به مسائل جامعه می‌پردازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha