• سه‌شنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۸ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98091913802
  • منبع : وزارت ورزش و جوانان

فتحی از استقلال رفت/ موافقت وزیر ورزش با استعفا

فتحی از استقلال رفت/ موافقت وزیر ورزش با استعفا
استراماچونی - سمت راست/ فتحی - سمت چپ

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که وزیر ورزش و جوانان با استعفای فتحی موافقت کرده و آن را برای هیات مدیره باشگاه جهت تعیین جانشین ارجاع داده است.

به گزارش ایسنا، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال شب گذشته از سمتش استعفا و استعفانامه‌اش را تقدیم وزیر ورزش کرده بود. اکنون وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که "مسعود سلطانی‌فر با استعفای فتحی موافقت کرده است".

این استعفا برای هیات مدیره باشگاه استقلال جهت تعیین جانشین فتحی ارجاع شده است.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: وزیر همچنین از هیات مدیره خواست تا هر چه سریع‌تر با پیگیری و استمرار اقدامات صورت گرفته برای بازگشت سرمربی ایتالیایی استقلال، تلاش‌های همه جانبه خود را ادامه دهند و موجبات رضایت هواداران را بیشتر فراهم کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۹ ۰۹:۰۱

همه شون باید عوض می شدند. بعد از این گندکاری هیچکدوم استعفا هم ندادند عذرخواهی هم نکردند. باید به زور بیرونشون کنن تا بفهمن.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۹ ۰۹:۳۴

سلام اتفاقاً آقای فتحی باید می ماند و جوابگوی مسائل پیش آمده می شد. حالا با خیال راحت بدون دغدغه خانه اش میشیند و منتظر سمت بعدی می ماند.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۹ ۱۰:۲۱

طرفداران استقلال فقط به مدیرعاملی آقای فتح الله زاده رضایت خواهند داد. آقای فتح الله زاده محبوب دل میلیون‌ها هوادار باشگاه پرطرفدار استقلال هستند

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۹ ۱۱:۴۴

جناب وزیر بلاخره راضی شدن استعفای رفیقشون رو بپذیرن؟ جناب وزیر استقلال روند مثبتش طی شد با این مدیریت؟ راضی هستی؟ عرب کل تیمش رو حفظ کرد و دو سه تا ملی پوش برای پرسپولیس گرفت. برانکو به هر دلیل ( پول ندادن یا پیشنهاد بهتر داشتن ) رفت گفتن هوادار پرسپولیس نمیخوادش. برکنارش کردن.( تاکید میکنم برکنار. نه استعفا). در حالی که کسی علیه توی ورزشگاهی شعار نداده بود!!! اما گفتن مدیر عامل با نظر وادار پرسپولیس باید جور باشه!!! فتحی رو یک ساله هوادار داره میگه برو. دو تا تیم رو متلاشی کرد. اما آقای وزیر و ناظمی و رفقا گفتن اینا توطئه هست و از فتحی حمایت می‌کنیم و استقلال به مسیر پیشرفت ادامه بده و ... . پیشرفت استقلال از نظر آقایون حرکت به سمت خراب شدنه!!! دیشب با پررویی تمام جناب ناظمی میفرمایند در تاریخ نداریم که دو باشگاه پر طرفدار سه سال اول تا سوم باشن. ( نمک روی زخم که میگن همینه) آقای محترم استقلال در هجده دوره لیگ در بیش از یازده فصل اول تا سوم بوده!!! کاری که برای پرسپولیس کردید رو نسبت ندید به استقلال چون شما برای استقلال کاری جز خرابکاری نکردید!! سه سال هست که تیمش رو نابود کردید. هر سال باید از اول ساخته بشه اما تیم اصلی پرسپولیس سه چهار ساله کاملا ثابت مونده!!! همه مردم رو نمیتونید نفهم فرض کنید.