• چهارشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98092014860
  • خبرنگار : 90047

برگزاری نوزدهمین دوره المپیک زمسنانی ناشنوایان بدون حضور نمایندگان ایران

برگزاری نوزدهمین دوره المپیک زمسنانی ناشنوایان بدون حضور نمایندگان ایران

نوزدهمین دوره المپیک زمستانی ناشنوایان در حالی از امروز در میلان ایتالیا آغاز می‌شود که ایران همانند دوره‌های قبل نماینده‌ای در این بازی‌ها ندارد.

به گزارش ایسنا، نوزدهمین دوره بازی‌های المپیک زمستانی ناشنوایان در حالی از امروز چهارشنبه ۲۰ آذر در میلان ایتالیا آغاز می‌شود که ایران همانند دو دوره قبل نماینده‌ای در این بازی‌ها ندارد.

بازی‌های المپیک زمستانی ناشنوایان از ۲۰ آذر در رشته‌های اسکی آلپاین، صحرانوردی، هاکی روی یخ، اسنوبرد، شطرنج و... آغاز می‌شود و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت.

همچنین در جریان برگزاری المپیک زمستانی ناشنوایان کنگره فدراسیون جهانی ناشنوایان نیز برگزار می‌شود که مهران تیشه‌گران رییس فدراسیون به همراه مسعود فراهانی نایب رییس و سید یوسف موسوی نسب مشاور امور بین‌الملل برای شرکت در این کنگره عازم ایتالیا شدند.

در این کنگره قرار است مباحثی پیرامون ساختار جدید و تغییرات در اساسنامه فدراسیون جهانی ناشنوایان مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۰ ۱۱:۴۸

نخیر در یک دوره آقای نظم ده سه اسکی باز شرکت کردند. آقای تیشه گران در سالی که رییس شد تمام اعزام‌ها رو لغو کرد 6 رقابت قهرمانی جهان و دو رقابت آسیایی و یک المپیک را اعزام نکرد به بهانه بازی‌های اسیایی که اونم کنسل شد. آقای مهران تیشه گران خداقوت

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۰ ۱۱:۵۱

خودش با پول ملت و بیت المال رفته سفر مجانی اما توان و قدرت و دانش ایجاد ورزشکار و اعزام تیم رو نداشته. شام و نهار هیچی ولی قاشق چنگال هفتاد دست. فقط رییس فدراسیون میشن که سفر مجانی برن. خروجی این سفر و فایده شرکت این اقا در اجلاس جهانی با پول بیت المال در این شرایط اقتصادی رو هم بیان کنید. باید برگرده و پاسخ بده حتی یک حرکت مثبت از شعارهای انتخاباتیش رو عملی نکرده.