• شنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98092316693
  • خبرنگار : 50059

برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان در قزوین+ عکس

برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان در قزوین+ عکس

ایسنا/قزوین رزمایش اقتدار گردان‌های الی بیت‌المقدس بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در بخش کوهین از توابع استان قزوین برگزار شد.

زین‌العابدین اصلی بیگی، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) و رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین در حاشیه این رزمایش به خبرنگاران گفت: رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس با هدف افزایش سطح آمادگی رزمی گردان‌ها و افزایش روحیه انقلابی و بصیرت بسیجیان طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ آذر برگزار در بخش کوهین برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش عملیات حفظ و انسجام، کمین و ضد کمین، امداد و نجات و مردم یاری، پیاده‌روی تاکتیکی و آنچه بسیجیان در طول سال جاری تمرین کرده و آموزش دیده‌اند به نمایش گذاشته شد.

اصل بیگی با بیان اینکه شعار این رزمایش «۴۰ سال خدمت و ایستادگی» در نظر گرفته‌شده است، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری رزمایش بسیجیان به نمایش گذاشتن قدرت و توان دفاعی، آمادگی توان رزم و تاکتیکی بسیجیان به در مقابل دشمنان است.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم و اساسی بسیج آمادگی همیشگی و لحظه‌ای بسیجیان برای اجرای عملیات مختلف فرهنگی، آموزشی، عقیدتی، سیاسی، علمی و نظامی است.

وی ادامه داد: افتخار بسیج این است که در کنار مردم برای پاسداری از نظام و ملت در هر نوع مأموریتی حضور دارد و بسیجیان خود را فدایی نظام اسلامی می‌دانند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) امنیت را بالاترین هدیه بسیج به مردم دانست و تصریح کرد: بسیج به‌عنوان نهاد مردمی و الهی که متکی به دستگاه خاصی نیست کشور را به سمت اهداف انقلاب اسلامی هدایت می‌کند.


 

رمز پیروزی در دفاع مقدس اتکا به خداوند و ایمان راسخ است

حجت‌الاسلام مهدی مهدی‌جو، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین نیز در جمع بسیجیان کوهین حاضر در رزمایش الی بیت‌المقدس با تشکر از حضور بسیجیان اظهار کرد: امروز پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با دیدن شما بسیجیان در این رزمایش‌ها و آمادگی‌ها دل‌خوش و دلگرم می‌شوند که هنوز هستند جوانانی که راه آن‌ها را ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل ایجاد مشکلات، عدم توجه به شعار دینی است به‌خصوص انجام فریضه نماز، نماز خواندن و به یاد خدا بودن انسان را عاقبت‌به‌خیر و از مشکلات رهایی می‌بخشد.

حجت‌الاسلام مهدی‌جو گفت: رزمندگان ما در دفاع مقدس با کمترین تجهیزات و در شرایط کاملاً سخت در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند که رمز پیروزی آن اتکا به خداوند و ایمان راسخ بوده است.

این مسئول یادآور شد: قرآن کریم می‌فرماید کسانی که در راه دین و اسلام ایستادگی و در این راه تلاش می‌کنند ملائکه‌ای را برای کمک به آن‌ها می‌فرستند، خداوند هیچ نعمتی را از ملتی نمی‌گیرد مگر اینکه خودشان با اعمالشان آن را از دست دهند، لذا باید حواسمان باشد که نعمت‌های الهی را پاس بداریم.

وی بیان کرد: در این رزمایش و در این هوای سرد می‌فهمیم که رزمندگان ما با چه سختی از این مرز و بوم دفاع کردند و جانشان را جهت امنیت و آسایش ما فدا کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین تصریح کرد: شما بسیجیان و جوانان هم امروز خودتان را دست‌کم نگیرید بلکه شما آینده‌ساز این کشور هستید در تحصیل علم کوشا باشید با سیلی محکمی به دشمنان بزنید.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha