• شنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98092316855
  • خبرنگار : 30054

به چه دلیل باید ادکلن اصل بخریم!؟

به چه دلیل باید ادکلن اصل بخریم!؟

خرید ادکلن اصل این روزها به یکی از دغدغه بزرگی برای کسانی که به خوش‌بویی و آراستگی خود اهمیت می‌دهند، تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه الیسا، قصد داریم در این متن به مخاطبان خود دلایل خرید ادکلن اصل را به‌صورت شفاف و صادقانه توضیح دهیم.

از آنجا که فروشگاه عطر الیسا بیست سال است در زمینه فروش عطر و ادکلن‌های اصل و اورجینال به‌صورت عمده و کلی فعالیت دارد از این رو از سال ۹۳ فروشگاه تخصصی اینترنتی عطر الیسا فعالیت خود را برای خرده‌فروشی راه‌اندازی کرده، سعی کرده‌ایم در این فروشگاه اینترنتی مجموعه‌ای کامل از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای دنیای عطر و ادکلن را با بهترین قیمت و تضمین بی‌قید و شرط اصالت عطر و ادکلن‌ها عرضه کنیم.

یکی از دغدغه‌های دوستداران عطر و ادکلن همواره این بوده، عطری را خریداری کنند که اصل باشد به همین منظور این نکات را قبل از خرید عطر و ادکلن رعایت نمایید تا ادکلنی اصل خرید کنید.

از فروشگاه‌های مطمئن و معتبر خرید کنیم

اگر قصد خرید عطر و ادکلن دارید حتماً از فروشگاه‌های فیزیکی که مطمئن و معتبر هستند محصول مورد نظر خود را تهیه کنید ولی این فروشگاه‌ها به دلیل هزینه‌های جانبی مانند هزینه پرسنل و اجاره ماهیانه مجبورند حاشیه سود بالایی را برای فروش عطر و ادکلن‌ها لحاظ نمایند به ازاین‌ رو امکان دارد عطری که قیمت واقعی آن به‌طور مثال ۳۰۰ هزار تومان است به قیمت ۵۰۰ هزار تومان به فروش برسانند به همین دلیل در سالیان اخیر فروشگاه‌های اینترنتی توانسته‌اند این نیاز هم‌وطنان را رفع کنند.

اگر تصمیم به خرید اینترنتی از فروشگاه‌های اینترنتی دارید سعی نمایید از فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی که فقط عطر و ادکلن به فروش می‌رسانند خرید نمایید که حتماً دارای نماد اعتماد الکترونیک و مجوزهای لازم را دارا باشند که فروشگاه عطر البسا این مجوزها را کسب کرده و یا اگر فروشگاه‌های اینترنتی رایج خریداری می‌کنید که به‌صورت مارکت پلیس فعالیت می‌کنند مانند دیجی کالا حتماً از فروشنده‌هایی خریداری نمایید که از امتیاز و سابقه خوبی در آن فروشگاه برخوردار باشند.

چند نکته کاربردی برای تشخیص ادکلن اصل از تقلبی

با توجه و رعایت به چند روش ساده می‌توانید ادکلن اصل را از تقلبی تشخیص دهید. به نوشته، فونت، لوگوی روی جعبه عطر دقت کنید که دقیقاً و عیناً شبیه به جعبه اصلی باشد و سلفون کشیده شده، روی جعبه جنسی با کیفیت و مرغوب داشته باشد سلفون بی‌کیفیت و بسته‌بندی و وارفته نشانه تقلبی بودن است.

به شیشه عطر بسیار توجه کنید که بطری آن از کیفیت خوب و شیشه شفاف و بدون ناخالصی و یا پلیسه نداشته باشد، داشتن موج روی شیشه و یا مات و کدر بودن آن نشانه فیک بودن آن محصول است.

کلیه عطر و ادکلن‌های اصل دارای شماره و اعداد و حروفی در زیر جعبه هستند که به‌صورت برجسته و حک‌شده هستند و به آن بچ کد نیز می‌گویند، حتماً دقت کنید که این مشخصات زیر جعبه با مشخصات زیر شیشه یکسان باشند و ترجیحاً این شماره را در سایت سازنده عطر و ادکلن بررسی نمایید که مشخصات آن در سایت سازنده نیز مورد تایید باشد.

اکثر ادکلن‌های اصل را وقتی‌ که از قسمت درب شیشه نگه می‌دارید توان تحمل وزن شیشه را دارند ولی اکثر ادکلن‌های تقلبی این ویژگی را ندارند.

رایحه ادکلن‌های اصلی

ادکلن‌های اصلی سه لایه رایحه دارند که به آن نت نیز می‌گویند یعنی پس از اسپری نمودن آن روی سطح پوست و یا لباس خود شدت بوی زیادی دارند که پس از گذشت مدتی این رایحه ملایم‌تر و خوشایندتر خواهد شد که این نشانه کیفیت و ارزش خرید عطرهای اصل است و باعث انتقال آرامش و حس خوب به شما و اطرافیانتان می‌شود ولی عطرهای تقلبی یک بوی یکنواخت دارند که اکثراً بوی الکل از آن متصاعد می‌شود و یا غلظت چربی بالایی دارند که پس از اسپری نمودن روی لباس و پوست شما رد می‌گذارند که برای سلامتی مصرف‌کننده بسیار مضر است.

ماندگاری عطر اورجینال

هیچ وقت ماندگاری عطر دلیل اصل بودن آن نیست به‌طور مثال عطر کرید اونتوس جزء یکی از گران‌ترین عطرهای مردانه است ولی ماندگاری و شدت بوی اولیه آن حدود ۶ تا ۱۰ ساعت است ولی از پخش بو و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

عطر مردانه ساواج

عطر مردانه ساواج این عطر مردانه بسیار قدرتمند و محسور کننده در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت فرانسوی کریستین دیور معرفی و عرضه‌ شده است و از همان ابتدا با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.
 

این عطر مردانه بویی مرکباتی و آروماتیک دارد رایحه‌ای ملایم و تند دارد و از پخش بویی بسیار خوب برخوردار است این نسخه از عطر ساواج غلظتی ادو تویلت دارد.
در خرید نمونه اصل این عطر باید به جنس درب بطری و جنس شیشه و بچ کد آن توجه کنید که از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار باشند.

ادکلن لانکوم لاویه است

ادکلن لانکوم لاویه است بله محصولی بی‌نظیر و شگفت‌انگیز از برند فرانسوی و بسیار موفق لانکوم که در سال ۲۰۱۲ معرفی و عرضه شد.

 این عطر زنانه بویی گلی میوه‌ای دارد و رایحه‌ای گرم و شیرین را از خود متصاعد می‌کند.

نمونه اورجینال این عطر شیشه‌ای شفاف و یکدست دارد ولی در نمونه فیک شیشه‌های موج‌دار و کدر است و درب شیشه تحمل وزن آن را ندارد و از طریق بویایی می‌توان نمونه اصل را از تقلبی تشخیص داد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha