• شنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98092317068
  • منبع : وزارت ورزش و جوانان

معارفه سرپرست معاونت قهرمانی

سلطانی‌فر: سیاست ما جوانگرایی و معرفی نسل مدیریتی جدید برای ورزش کشور است

سلطانی‌فر: سیاست ما جوانگرایی و معرفی نسل مدیریتی جدید برای ورزش کشور است

مسعود سلطانی‌فر گفت: مهمترین خواسته های من از ایشان موفقیت در المپیک و پارالمپیک، صعود تیم ملی و تیم امید به جام جهانی و المپیک و واگذاری استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر در دویست و بیست و چهارمین نشست معاونین با معرفی دکتر علی نژاد به عنوان سرپرست جدید معاونت قهرمانی گفت: ایده و برنامه من از زمان معرفی به مجلس شورای اسلامی برای تصدی پست وزارت، جوانگرایی و تغییر نسل مدیریتی ورزش کشور بود و در این مدت توانستم میانگین سن مدیریتی ورزش کشور را تا حدود زیادی بخصوص در استان‌ها کاهش دهیم.

وی گفت : سیاست ما جوانگرایی و معرفی نسل مدیریتی جدید برای ورزش کشور است و آقای علی نژاد کارنامه خوبی در ووشو داشته است و قطعا با حمایت همه معاونین، مدیران ستادی و استانی و روسای فدراسیونها موفق خواهد شد.

سلطانی‌فر گفت : در گفت وگو هایی که من با آقای علی نژاد داشتم برنامه های مهم ورزش کشور را مطرح و بر آن تاکید کردم.

وی افزود : مهم‌ترین خواسته های من از ایشان موفقیت کاروان ایران در المپیک و پارالمپیک، صعود تیم ملی و تیم امید به ترتیب به جام جهانی و المپیک و پیگیری جدی واگذاری استقلال و پرسپولیس است.

نظارت بر فدراسیون ها، نظارت و کنترل بیست و شش هزار باشگاه ورزشی بخش خصوصی،شورای برون مرزی و رعایت اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی و جلوگیری از اعزام های غیر ضروری و رسیدگی و توجه به هیاتهای ورزشی از دیگر موارد مهم مورد توجه و تاکید وزیر ورزش و جوانان است.

وزیر ورزش و جوانان از خدمات محمدرضا داورزنی در سی و پنج ماه مسئولیت این بخش تشکر کرد و گفت: از عملکرد ایشان رضایت دارم و امیدوارم در والیبال کشور همچنان موفق باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۳ ۱۶:۵۰

از انتخاب مجدد فتح الله زاده، جوانگرايي شما مشخص است بعد از 20 سال يه مدير جديد و جوان براي استقلال نتوانستيد تربيت كنيد

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۵ ۰۳:۳۹

ادعای جوانگرایی فقط در حد شعار است! در وزنه برداری باز هم " علی مرادی " که در شرف بازنشستگی است را با آن همه سوابق سوء مدیریت آن‌چنانی بر کرسی ریاست نشاندید. چطور مدعی جوانگرایی هستید؟