• شنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۸:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 98092317162
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

۲۷ آذرماه؛

جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی معاون طرح و برنامه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی از برگزاری جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح با هدف تقدیر از نخبگان علمی و پژوهشی نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: این جشنواره در ۲۷ آذرماه با حضور حدود ۳۰۰ نفر از نخبگان علمی و پژوهشی در مجتمع غدیر بیرجند برگزار می‌شود.

سرهنگ دوم عباس خسروی، امروز شنبه ۲۳ آذر در نشست خبری با بیان اینکه علم و فناوری یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی  در بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: در هفته پژوهش ۳۰ برنامه به صورت مشترک در رده‌های مختلف نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی و همچنین ۱۸۴ برنامه در بخش‌های مختلف نیروهای مسلح استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه تجربه‌نگاری ویژه افرادی که در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی و یا فرهنگی تجربیات ارزشمندی دارند از جمله این برنامه‌هاست.

به گزارش ایسنا، خسروی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدایی که در عرصه پژوهش فعالیت‌هایی داشته‌اند، تقدیر از سربازان دانش پژوه و برگزاری مسابقه اندیشه‌ورزی با محوریت حل مشکلات هر رده از جمله برنامه‌هاست.

وی از برگزاری جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح با هدف تقدیر از نخبگان علمی و پژوهشی نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: این برنامه در ۲۷ آذرماه با حضور حدود ۳۰۰ نفر از نخبگان علمی و پژوهشی در مجتمع غدیر بیرجند برگزار می‌شود.

معاون طرح و برنامه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی بیان کرد: در کنار این جشنواره، نمایشگاه توانمندی‌های نخبگان علمی نیروهای مسلح بر پا خواهد شد و در حاشیه این جشنواره از هشت کتاب رونمایی خواهد شد.

خسروی تصریح کرد: در حال حاضر در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ۱۱ نیاز پژوهشی در موضوعات مختلف مورد نیاز را احصاء کرده و چهار پژوهش را نیز در دست اجرا داریم.

وی با بیان اینکه در سال جاری سه پایانه نامه برگزیده مورد حمایت مالی قرار گرفته است، یادآور شد: ترویج فرهنگ علم و پژوهش و ایجاد انگیزه در بین نخبگان علمی نیروهای مسلح از جمله اهداف برنامه‌های هفته پژوهش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha