• شنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۸ / ۲۲:۵۷
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 98092317256
  • منبع : ایران خودرو

ایران‌خودرو در پاسخ به نامه حفاظت محیط زیست:

خودروهای مشتریان بر اساس استانداردهای زیست‌محیطی مصوب تحویل می‌شود

خودروهای مشتریان بر اساس استانداردهای زیست‌محیطی مصوب تحویل می‌شود
عکس آرشیوی است.

شرکت ایران‌خودرو در پاسخ به نامه سازمان حفاظت محیط زیست، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ ایران‌خودرو محصولات تولیدی خود را بر اساس جدول زمان‌بندی که سازمان‌های ذی‌ربط تعیین نموده‌اند، ارتقاء خواهد داد و بر حسب تکالیف قانونی، محصولات یورو ۵ یا هر استاندارد دیگری تولید و عرضه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  ایکو پرس، در این اطلاعیه آمده است: در تمام سنوات گذشته نیز به هنگام پیش‌فروش خودرو، مشخصات محصول فعلی به مشتری ارائه می‌شود اما در زمان تحویل، تمامی استانداردهای مصوب ملی از نظر آلایندگی و زیست‌محیطی در محصولات تولیدی این خودروساز لحاظ شده است. اصولا بدون رعایت تمامی استانداردها،‌ مجوز شماره‌گذاری از سوی سازمان ملی استاندارد و راهور ناجا صادر نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو، توقف پیش فروش ۴ خودروی این شرکت را خواستار شده است.

سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به پیش‌فروش چهار محصول یورو ۴ نامه‌ای خطاب به مدیرعامل شرکت ایران خودرو ارسال و تاکید کرده است که در صورت پیش‌فروش این خودروها، سازمان حفاظت محیط زیست پیگیری قانونی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۳ ۲۳:۲۳

ایران خود رو و سایپا کاری اشتباه دارند می کنند و این اشتباه .متاسفانه باعث افزایش تقاضا برای پیش فروش می شود . این امر باعث التهاب در بازار خودرو و افزایش قیمت انی و روزانه می شود چرا باید به متقاضی خود رو سود تعلق گیرد مثلا18 درصد متاسفانه ایران خود رو کار بانک را برای کسب سود و جذب سپرده ها می کند و این غلط محض است . بنظرم نباید اولا سود تعلق نگیرد و فقط فرد ثبت نام کند و در موعد مقرر ماشین را تحویل بگیرد دوما : به کسانی که ثبت نام کرده اند ولی به هر دلیلی انصراف می دهند بر اساس ماه تا تاریخ تحویل خود رو جریمه لحاظ شود و در اخر ایران خود رو در صورتیکه در موعد مقرر خودرو را تحویل نداد باید جریمه دیر کرد به مشتری و متقاضی را بپردازد