• یکشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98092417510
  • خبرنگار : 30054

خرید انواع پمپ و بوستر پمپ از پایا گسترش

خرید انواع پمپ و بوستر پمپ از پایا گسترش

یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های افزایش فشار آب در مجتمع‌های مسکونی و زمین‌های بزرگ، بوستر پمپ است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پمپ خوب، این دستگاه کاربرد بسیار وسیعی و مهمی در افزایش انتقال آب به نقاط بسیار بالا یا دور دست دارد. البته برای ساختمان‌ها و زمین‌هایی که دارای مساحت بسیار بیشتری بوده و تعداد ساکنین آن هم بالا است. بوستر پمپ در نقاطی استفاده می‌شود که پمپ تک قادر به افزایش و انتقال فشار آب به دیگر مکان‌ها نیست. بوستر دستگاهی با دیرینه قدیمی است. از گذشته شاید حدود ۵۰ سال پیش از انواع بوستر پمپ استفاده می‌شود. در سال‌های اخیر هم که شاهد افزایش برج‌های مسکونی بوده‌ایم، تعداد بوسترها افزایش چشمگیری داشته است.  

شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده فروش انواع بوستر پمپ و پمپ های خانگی، صنعتی و کشاورزی مانند پمپ های سانتریفیوژ، پمپ لجن کش، پمپ کفکش و پمپ شناور در ایران است. برای آگاهی از قیمت پمپ لجن کش و یا قیمت پمپ کفکش با شرکت پایا گسترش تماس بگیرید.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ دستگاهی است در آن چندین الکتروپمپ قرار می‌گیرند. ساختار بوستر پمپ در نگاه اول خیلی ساده است. در این ساختار تمامی الکتروپمپ‌ها به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته که البته باید گفت که در تمامی انواع بوستر چنین ساختاری وجود دارد. این ساختار به کار گرفته شده در بوستر می‌تواند به افزایش فشار آب کمک زیادی کند. نکته مهم اینکه کارکرد تمامی سیستم‌های به کار رفته در انواع بوسترهای پمپ با یکدیگر یکسان است. زمانی که مصرف آب در پایین‌تر حد خود قرار دارد، کارکرد بوستر پمپ شبیه به پمپ تک است. این زمان بیشتر به آخر شب و صبح‌های خیلی زود اختصاص دارد.

بوستر پمپ دور ثابت و دور متغیر

بوسترهای پمپ به کار گرفته شده در دنیا به دو نوع ثابت و متغیر تقسیم می‌شوند. نوع ثابت ساختار مخصوصی داشته و در مکان‌های از پیش تعیین شده مورد استفاده قرار می‌گیرند. در بوستر پمپ ثابت فشار دستگاه در همان لحظه اول به بالاترین حد خود می‌رسد و در همان نقطه ثابت می‌ماند. سیستم‌های آتش نشانی بهترین مثالی از این نوع هستند.

بوستر پمپ دور متغیر بیشترین کاربرد را دارند و در بالا هم روش کار آن‌ها را نوشتیم. کارکرد این نوع بوسترها بر اساس میزان فشار آب مورد نیاز تعیین می‌شود. فشار مورد نیاز هر چه بیشتر شود، الکتروپمپ‌های بیشتری روشن می‌شود.

هدف استفاده از بوستر پمپ چیست؟

هدف اصلی و نهایی کاربرد بوستر پمپ به منظور تأمین افزایش فشار آب در ساختمان‌ها مرتفع یا زمین‌های بزرگ است. افزایش جمعیت باعث زیاد شدن نیاز به ساختمان‌های مسکونی شده است. این ساختمان‌های مسکونی نیاز به آب دارند. آبی که باید با نقاط بسیار بالا برای تعداد واحدهای بسیار زیادی برود. در چنین موارد پمپ تک جوابگو نخواهد بود و باید از بوستر استفاده کرد.

البته یک هدف دیگری هم دارد. بوسترهای پمپ در طول روز زیاد روشن و خاموش می‌شوند. این تکرار زیاد اگر در پمپ تک باشد، باعث خرابی سریع آن خواهد شد. در بوسترها به دلیل قابلیت‌هایی که دارند، کمتر آسیب دیده و طول عمر بالایی خواهند داشت.

انواع بوستر پمپ چیست؟

رقابت تمامی برندهای مطرح دنیا بر سر تولید و عرضه انواع بوستر پمپ است. تمامی آن‌ها سعی می‌کنند تا بهترین نوع را عرضه کرده تا سهم بزرگی از بازار را به دست بیاورند.

مهم‌ترین شرکت‌های تولید کننده انواع بوستر پمپ شامل:

· بوستر پمپ پمپیران

· بوستر پمپ گراندفوس

· بوستر پمپ پنتاکس

· بوستر پمپ داب

· بوستر پمپ ابارا

پنتاکس یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های ایتالیایی تولیدکننده انواع بوستر است. این شرکت توانسته با تولید انواع پمپ‌هایی سازگار با محیط زیست و همچنین استفاده از به‌روزترین تجهیزات و تکنولوژی، فروش و محبوبیت بالایی در این بازار پررقابت به دست بیاورد.

مزیت‌های اصلی بوستر پمپ پنتاکس

· دارای بازده بالاتر نسبت به بقیه

· دارای اندازه کوچک‌تر نسبت به بقیه

· دارای طول عمر بالا

· دارای تولید صدای کمتر نسبت به بقیه

· دارای قابلیت جداسازی آسان

· دارای ضمانت نامه معتبر

· دارای سیستم قابلیت افزایش فشار به صورت خودکار

داب ایتالیایی رقیب پنتاکس بوده و در زمینهٔ تولید و عرضه انواع پمپ و بوستر پمپ‌های مختلف و مناسب برای هر مکان فعالیت می‌کند. این شرکت با تولید انواع مختلف بوستر برای کاربردهای مختلف توانسته فروش بالایی به در جهان به دست بیاورد. علاوه بر آن با استفاده از آخرین و به‌روزترین قطعات با کیفیت و تکنولوژی فروش بالایی را در کنار دیگر رقبای خود در این بازار بزرگ جهانی به دست بیاورد.

مزیت‌های اصلی بوستر پمپ داب

· دارای بازده بالاتر نسبت به بقیه

· دارای اندازه کوچک‌تر نسبت به بقیه

· دارای طول عمر بالا

· دارای تولید صدای کمتر نسبت به بقیه

· دارای قابلیت جداسازی آسان

· دارای ضمانت نامه معتبر

· دارای سیستم قابلیت افزایش فشار به صورت خودکار

پمپیران از قدیمی‌ترین و فعال‌ترین شرکت‌هایی است که با حدود ۴۰ سال تجربه در زمینهٔ تولید انواع پمپ و بوستر پمپ در ایران و شهر تبریز فعالیت می‌کند. بوستر پمپ‌های پمپیران در اوایل کار زیر نظر یک شرکت آلمانی تولید و عرضه می‌شد؛ اما امروزه تکنولوژی ساخت و قطعات بیشتر از دیگر کشورها وارد شده یا توسط مهندسان داخلی ساخته می‌شود. پمپیران به دلیل تولید انواع بوستر پمپ‌های سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی ایران توانسته محبوبیت و فروش بسیار بالایی را در کشور به دست بیاورد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha