• یکشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 98092418028
  • خبرنگار : 50310

رئیس صمت لرستان:

کمیسیون نظارت و بازرسی اتحادیه‌ها فعال شود

کمیسیون نظارت و بازرسی اتحادیه‌ها فعال شود

ایسنا/لرستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: لازم است اتحادیه‌ها کمیسیون‌های خود به‌ویژه کمیسیون‌ نظارت و بازرسی را فعال کنند.

رضا صفی‌خانی در جلسه با رؤسای اتحادیه‌ها و اصناف استان با اشاره به این‌که در حال حاضر نظام ما وارد یک جنگ اقتصادی ناخواسته و تحمیلی شده است، اظهار کرد: در این راستا همه اقشار مختلف جامعه مسئولیت‌هایی دارند که بتوانیم از این جنگ به‌عنوان فرصت استفاده کرده و به پویایی و توسعه کشور کمک کنیم.

وی با اشاره به این‌که در این برهه از زمان اتحادیه‌ها، اصناف و بازاریان می‌توانند نقش خوبی بازی کنند، عنوان کرد: در حوادث مختلف اقتصادی حضور فعال شما در بازار باعث شده که التهابات مدیریت شود.

صفی‌خانی با اشاره به این‌که حضور فعال دستگاه‌های امنیتی ونظارتی در کنار بازاریان و نظارت بر بازار باعث شد که مردم فشارهای وارده را بیشتر تحمل کنند، بیان کرد: همین کنترل‌ها باعث شد که در بازار با کمبود مواجه نشویم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان این‌که بعداز گران شدن بنزین در میان اقشار مختلف مشکلاتی پیش آمد، ادامه داد: مهم‌ترین مطالبه مردم این است که در عین عدالت و امنیت بتوانند حرف خود را به گوش مسئولان برسانند، مهم این است که مردم احساس کنند گرانی قابل کنترل است و با کمک بازاریان آرامش در بازار حاکم شود.

وی با اشاره به این‌که خواسته مشخص ما از اتحادیه‌ها و اصناف این است که به وظایف تعریف شده خود توجه کنند، تصریح کرد: لازم است اتحادیه‌ها کمیسیون‌های خود به‌ویژه کمیسیون‌ نظارت و بازرسی را فعال کنند تا در این شرایط در بازار ورود واقعی پیدا کنند.

صفی‌خانی با تأکید بر نقش بازار در تحولات اجتماعی، اظهار کرد: در حال حاضر نیز بازار باید براساس خواسته‌های نظام، تحولات اجتماعی را مدیریت کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان این‌که امیدواریم با همدلی و همراهی بین اصناف، بازاریان و تمام دستگاه‌های نظارتی و امنیتی شرایطی را به‌وجود بیاوریم که مردم با آرامش بیشتری زندگی کرده و خواسته‌های خود را به گوش مسئولان برسانند، تصریح کرد: باید از این فرصت پیش آمده برای همگرایی، همدلی و توانمندسازی از درون استفاده کنیم که اگر کل کشورهای جهان علیه ما همدل شوند بتوانیم از توان داخلی خود استفاده کرده و به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha