• یکشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 98092418077
  • منبع : روابط عمومی برنامه

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/

موافقت شورای پروانه ساخت با چهار فیلم‌نامه،بزرگداشت احمد ضابطی جهرمی، نمایش فیلم حادثه، آغاز اکران انیمیشن «بنیامین» و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با چهار فیلمنامه موافقت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری؛ فیلمنامه‌های"روشن" به تهیه‌کنندگی ، کارگردانی و نویسندگی سید روح الله حجازی ، " نه سالگی" به تهیه‌کنندگی بهروز مفید، کارگردانی سید علی سید حاتمی و نویسندگی امیر محمد عبدی، " خط های فرضی" به تهیه‌کنندگی علی مصفا، کارگردانی و نویسندگی فرنوش صمدی و" فروپاشی" به تهیه‌کنندگی محسن محسنی نسب، کارگردانی و نویسندگی محمد عبدی زاده موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

بزرگداشت احمد ضابطی جهرمی در خانه هنرمندان ایران

مراسم بزرگداشت احمد ضابطی جهرمی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، مراسم بزرگداشت استاد احمد ضابطی جهرمی سه‌شنبه ۲۶ آذر مصادف با روز ملی پژوهش در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

در این برنامه فیلم مستند «قهرمانی» به نمایش در خواهد آمد و احمد الستی، محمد تهامی‌نژاد، شهاب‌الدین عادل، شهاب اسفندیاری، ارد عطارپور، امیرشهاب رضویان، علی لقمانی و غلام‌عباس فاضلی سخنرانی خواهند کرد.

نمایش فیلم «حادثه» در سینماتک خانه هنرمندان ایران

فیلم سینمایی «حادثه» به کارگردانی لری پیرس در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، فیلم سینمایی «حادثه» محصول 1967 به کارگردانی لری پیرس دوشنبه 25 آذر در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی آن با حضور مسعود کیمیایی و کیوان کثیریان برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در اواخر شب، دو جراح جوان، مسافران را در قطار مترو نیویورک گروگان می‌گیرند...

فیلم سینمایی «حادثه»  دوشنبه 25 آذر ساعت 17:30 در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

بزرگداشت بهرام ابراهیمی برگزار می‌شود/ پاسداشت 50 سال فعالیت هنری

بزرگداشت بهرام ابراهیمی بازیگر تئاتر، سینما، رادیو و تلویزیون 7 دی ماه برگزار می‌شود.

تجلیل از نیم قرن فعالیت حرفه‌ای بهرام ابراهیمی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، رادیو و تلویوزیون 7 دی ماه به همت موسسه فرهنگی هنری ماهان برگزار می‌شود.

بهرام ابراهیمی که این روزها به عنوان بازیگر در نمایش «پنجره ای رو به آسمان» به کارگردانی امیر دژاکام حضور دارد فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 52 و در سن 18 سالگی با حضور در سریال «صخره سیاه» آغاز کرده است. بازی در مجموعه های تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه»، «تاریکی شب، روشنایی روز»، «خاک گرم»، «سارق روح»، «محکومین»، «چرخ و فلک» از جمله فعالیت های اخیر وی در عرصه تلویزیون است.

وی فارغ التحصیل نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک است که از سال 74 به پیشنهاد زنده یاد احمد آقالو فعالیت خود را در رادیو نیز آغاز کرد که تا امروز این همکاری ادامه داشته و در حال حاضر به عنوان یکی از چهره های فعال رادیو در زمینه بازیگری و کارگردانی همچنان مشغول به فعالیت است.

ابراهیمی در سینما نیز چهره شناخته شده‌ای است. بازی در فیلم های سینمایی «مارمولوک»، «مرد بارانی»، «زاگرس»، «ایلیا، نقاش جوان»، «طبقه حساس»، «هزارپا» و... از جمله فعالیت های این هنرمند در سینما است.

همکاری وی با کارگردان هایی چون رکن الدین خسروی، حمید سمندریان، پری صابری، محمد رحمانیان، فرهاد مهندس پور، امیر دژآکام، مجید جعفری، پروانه مژده، مجید جعفری، آتیلا پسیانی و ... باعث شده وی یکی از هنرمندان فعال در حوزه تئاتر باشد که همچنان نیز به فعالیت خود در این زمینه و حضور در نمایش های معتبر ادامه می دهد.

مراسم تجلیل از نیم قرن فعالیت هنری بهرام ابراهیمی روز شنبه 7 دی ماه ساعت 17:30 در تماشاخانه سپند برگزار می‌شود. 

آغاز اکران انیمیشن سینمایی «بنیامین» در شهرهای بدون سینما

انیمیشن سینمایی «بنیامین» به نویسندگی و کارگردانی محسن عنایتی و تهیه کنندگی مصطفی حسن آبادی توسط «عماریار» در شهرهای بدون سینما اکران و نمایش داده می‌شود.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» به نویسندگی و کارگردانی محسن عنایتی و تهیه کنندگی مصطفی حسن آبادی توسط «عماریار» در شهرهای بدون سینما اکران و نمایش داده می‌شود.

در معرفی انیمیشن سینمایی «بنیامین» آمده است: "خرابکاری‌ آشر، دوست بامزه اما دست و پا چلفتی بنیامین باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و آشر و . . ."

به گفته حجت غیب‌الله زاده مسئول رسانه عماریار، انیمیشن سینمایی «بنیامین» که به تازگی اکرانش توسط "سینما سیار" آغاز شده است تاکنون برای 2 هزار و 925 نفر از مخاطبان شهرها و روستاهای فاقد سینما اکران شده و مبلغ 10 میلیون و 610 هزار تومان نیز فروش داشته است.

عماریار هم‌اکنون اکران سیار فیلم سینمایی "منطقه پرواز ممنوع" را نیز بر عهده دارد که تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون تومان فروش داشته است که یک رکوردشکنی محسوب می‌شود. اکران این فیلم نیز همچنان ادامه دارد.

علاقمندان به اکران فیلم «بنیامین» در شهرهای بدون سینما و مناطقی که امکان پخش فیلم‌ در آن به دلایل مختلف وجود ندارد می توانند برای ثبت سفارش به سایت عماریار به آدرس http://www.ammaryar.irمراجعه کنند و یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۲۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha