• دوشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98092518936
  • خبرنگار : 30054

حضور سامانتل در تله کام ۲۰۱۹ با تمرکز بر خدمات سازمانی

حضور سامانتل در تله کام ۲۰۱۹ با تمرکز بر خدمات سازمانی

مدیرعامل سامانتل نمایشگاه تله کام را فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های اپراتورهای MVNO در تأمین نیازهای ارتباطی سازمان‌ها، شرکت‌ها و مردم کشورمان در همه نقاط شهری و روستایی دانست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سامانتل، مهندس مرتضوی مدیرعامل سامانتل اعلام کرد: نمایشگاه تله‌کام فرصت مناسبی برای نمایش قابلیت‌ها و پتانسیل‌های سامانتل و دیگر اپراتورهای نسل جدید در تأمین نیازهای ارتباطی سازمان‌ها، شرکت‌ها و مردم کشورمان در همه نقاط شهری و روستایی است.

 وی افزود: درمدت ٤ روز برپایی این نمایشگاه، سرویس‌های سازمانی سامانتل به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد. سرویس‌هایی که به لحاظ کاربردی برای استفاده شرکت‌های متوسط و کوچک طراحی‌ شده و می‌توانند سهولت و صرفه‌جویی اقتصادی در ارتباطات را برای این شرکت‌ها فراهم کنند.

مرتضوی خدمات سازمانی (MVPN) با قابلیت ایجاد شبکه اختصاصی تلفن همراه به‌منظور مدیریت هزینه‌های ارتباطی پرسنل، برخورداری از امکان شماره‌گیری سریع و کوتاه (۳ تا ۶ رقم) بین اعضای سازمان و دیگر امکانات موجود در شبکه را بخشی از سرویس‌های یادشده معرفی کرد و گفت: خدمات شبکه امن سازمانی (APN) هم با امکان ایجاد یک شبکه امن و اختصاصی به‌منظور دسترسی سریع و ایمن به مراکز داده و انتقال اطلاعات بین این مراکز و کاربران سازمان در همه نقاط کشور بر اساس قوانین سطوح دسترسی هر سازمان از دیگر سرویس‌های ارائه‌شده در این نمایشگاه خواهد بود.

همچنین Voice over Wifi ،Voice over LTE و سرویس‌های SMSC به‌صورت A۲P و P۲P از دیگرسرویس‌های قابل‌ ارائه به سازمان‌ها می‌باشد.

وی همچنین از دو طرح ویژه برای برخورداری متقاضیان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری سامانتل از شماره‌های رند و نسبتاً رند این اپراتور بانام‌های قاصدک و سیمین نام برد که بازدیدکنندگان در این نمایشگاه می‌توانند قبل از بازدید غرفه سامانتل در نمایشگاه تله کام از طریق سایت سامانتل اطلاعات این طرح‌ها را ملاحظه کنند.

مرتضوی هدف از حضور در بیستمین نمایشگاه تله کام را معرفی سامانتل به‌عنوان یک اپراتور نسل جدید در عرصه ارتباطات کشور، جذب مشترک جدید، نگهداری و تقویت اعتماد و وفاداری مشترکان فعلی اعلام کرد و گفت: این اپراتور با برنامه‌ای مدون، همراه با شرکای تجاری در قالب یک گروه برای معرفی سرویس‌های خود در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

سامانتل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی _ ایران تلکام ۲۰۱۹ _ که از ۲۶ لغایت ۲۹ ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، در سالن ۳۸B حضور خواهد داشت.

معرفی طرح سیمین

سر شماره‌های رند سامانتل مزیت منحصربه‌فردی است که در تخصیص شماره‌های تعیین‌شده برای اپراتورهای مجازی به اولین اپراتور نسل جدید تلفن همراه رسیده است.

 اینک دریک طرح جدید، سامانتل از میان سر شماره‌های اختصاصی خود، پیش‌شماره‌های ۰۹۹۹۹۸ را، همراه با شماره‌های نسبتاً رند موجود در شبکه‌ی تلفن همراه سامانتل و در قالب سیم‌کارت‌های اعتباری به متقاضیان ارائه می‌کند.

از دیگر ویژگی طرح سیمین، ارائه یک بسته آغازین جذاب برای خریداران سیم‌کارت در این طرح است.

ویژگی‌های طرح سیمین

· بهترین سرشماره در شبکه تلفن‌همراه‌کشور.

· خوب‌ترین شماره‌های سامانتل.

· جذاب‌ترین بسته‌ی آغازین

· مطلوب‌ترین قیمت

دراین طرح همه افراد علاقه‌مند به شماره‌های خاص می‌توانند از امتیاز خرید شماره‌های منتخب سامانتل برخوردار شوند.

گزینه‌های قابل انتخاب متقاضیان

در طرح سیمین، سیم‌کارت های اعتباری سامانتل با دوگزینه ارائه‌ شده‌ است.

گزینه یک

گلچینِ شماره‌های اعتباری سامانتل با سرشماره ۰۹۹۹۹۸ همراه‌با یک‌ بسته آغازینِ‌جذاب شامل:

· اینترنتِ پرسرعت ۷ گیگابایت

· مکالمه‌ی رایگان درون‌شبکه ۱۰۰۰ دقیقه

· پیامک رایگان درون‌شبکه ۲۰۰ عدد

· اعتبار زمانی ۳۰ روز از تاریخ صدور

· قیمت ۱۰۰.۰۰۰ تومان

گزینه دو:

منتخبِ‌شماره‌های اعتباریِ‌ سامانتل با سرشماره ۰۹۹۹۹۸ همراه‌ با یک‌ بسته آغازین‌ِ جذاب شامل:

· اینترنتِ پرسرعت ۵ گیگابایت

· مکالمه‌ی رایگان درون‌شبکه ۵۰۰ دقیقه

· پیامک رایگان درون‌شبکه ۱۰۰ عدد

· اعتبارِ زمانی ۳۰ روز از تاریخ صدور

· قیمت ۴۰.۰۰۰ تومان

نحوه خرید و فعال سازی

متقاضیان می‌توانند از ۲۶ آذرماه همزمان با گشایش نمایشگاه تله‌کام ۲۰۱۹ به وب‌سایت سامانتل samantel.ir مراجعه و نسبت‌به خرید سیم‌کارت موردنظر اقدام کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha