• سه‌شنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98092619515
  • خبرنگار : 30054

اجاره سوییت آپارتمان مبله در باکو آذربایجان با بیسان گشت

اجاره سوییت آپارتمان مبله در باکو آذربایجان با بیسان گشت

اجاره سوییت آپارتمان مبله در باکو آذربایجان با امکانات کامل می‌تواند تجربه‌ای عالی برای یک زندگی چند روزه در باکو باشد به‌ ویژه برای مسافرانی که به‌صورت گروهی و یا با خانواده‌های پرجمعیت و تعداد بالا به باکو سفر کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیسان گشت، بی‌شک این نوع اقامت بهترین گزینه اقامتی در سفر به باکو است که هم دوستان و یا خانواده‌های پرجمعیت در طول سفر در کنار هم می‌باشند و هم از هزینه‌های سفر در تور باکو تا حدود زیادی می‌کاهد.

 شرکت بیسان گشت مهر از جمله شرکت‌های معتبر در اجرای تورهای خارجی و رزرو هتل و اجاره هتل‌ آپارتمان‌های مبله است که در زمینهٔ تور باکو مجری مستقیم بوده و تورهای زمینی و هوایی فراوانی را به باکو برای مسافران خود رزرو می‌نماید. مسافران عزیز می‌توانید جهت رزرو هتل‌آپارتمان‌های مبله در بهترین نقاط باکو با شماره مستقیم آژانس بیسان گشت به شماره ۰۲۱۶۶۵۳۸۰۶۱ تماس گرفته و هتل‌آپارتمان خود را رزرو کنید. همچنین با ورود به وب‌سایت اختصاصی بیسان گشت به ادرس bisungasht.com نیز انواع سوییت‌های مبله را بررسی و رزرو کنید. گفتنی است که شرکت بیسان گشت در مسیرهای فراوان دیگری مجری مستقیم بوده و تورهای عالی با بهترین و کامل‌ترین خدمات را چون تور استانبول، دبی، مالزی، تفلیس برگزار می‌کند.

اجاره سوییت آپارتمان مبله در باکو:

شهر باکو یکی از شهرهای مورد علاقه ایرانیان گردشگر است که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانواده‌های پرجمعیت در رزرو تور باکو مایل می‌باشند که در سوییت آپارتمان‌های مبله اقامت نمایند. نکته‌ای که در مورد سوییت آپارتمان‌های مبله در باکو گفتنی است این‌که در باکو همه نوع هتل‌آپارتمانی وجود دارد، از آپارتمان‌های بسیار شیک با نمایی عالی از شهر در بالاترین طبقات برج‌های باکو با کامل‌ترین امکانات ممکن تا پایین‌ترین محلات با کمترین امکانات رفاهی. در فصل‌هایی چون بهار و تابستان که سفر به باکو طرفداران بیشتری پیدا می‌کند اقامت در آپارتمان‌های مبله بسیار پرطرفدار است. گفتنی است که سوییت آپارتمان‌هایی که تحت نظارت شرکت بیسان گشت به مسافران تور باکو اجاره داده می‌شود در نقاط عالی شهر با کامل‌ترین امکانات رفاهی است. این هتل‌آپارتمان‌های مبله برای خانواده‌های ۵ نفر به بالا مناسب و مقرون‌به‌صرفه است و تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌های سفر به باکو برای خانواده‌ها و گروه دوستان با تعداد بالا دارد.

امکانات سوییت آپارتمان‌های مبله در باکو:

در سوییت آپارتمان‌های مبله در باکو امکانات رفاهی برای یک زندگی چند روزه در این شهر کاملا مهیا است و مسافران می‌توانند با خیال راحت در این سوییت‌های مبله اقامت خوشی را داشته باشند. گفتنی است که این سوییت‌ها امکاناتی چون بوفه صبحانه و یا نظافت روزانه‌ای که در هتل‌ها انجام می‌گیرد را ندارد اما آشپزخانه‌ای کامل با تمامی وسایل پخت‌وپز مانند ظروف مورد نیاز برای آشپزی، اجاق‌گاز، ماکروفر برای تهیه کردن غذا، لباسشویی و اتو برای شستن لباس‌ها و اتو کردن آن و در کل امکاناتی کامل وجود دارد. به‌علاوه این آپارتمان‌های مبله کاملا مستقل می‌باشند به‌طوری‌که اگر در طول سفر مهمانی داشته باشید می‌توانید خیلی راحت از آن پذیرایی کنید.

تعدادی از سوییت آپارتمان‌های مبله در باکو تحت نظارت بیسان گشت

· اجاره آپارتمان مبله در منطقه نفتچیلر. سه خوابه- ظرفیت ۹ نفر- امکانات فول

. اجاره آپارتمانی مبله طبقه ۱۶ برج با ویو عالی. سه خوابه ظرفیت ۸ نفر فول و لاکچری- امکانات فول

· اجاره آپارتمان مبله در منطقه نظامی باکو. دو خوابه – امکانات فول

· اجاره آپارتمان مبله منطقه ۲۸ مای. ۱۴۰ متری دو خوابه – دسترسی عالی –امکانات فول

· آپارتمان مبله در منطقه تارگوی. ۹۵ متری - سه خوابه – امکانات فول

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha