• سه‌شنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98092619552
  • خبرنگار : 71468

"استراماچونی نیامد چک بانکی معتبر را بگیرد"

علی‌نژاد: حکمی برای فتح‌الله‌زاده نزده‌ایم/ محمد بنا در چارچوب خودش حرکت کند

علی‌نژاد: حکمی برای فتح‌الله‌زاده نزده‌ایم/ محمد بنا در چارچوب خودش حرکت کند

سرپرست معاون قهرمانی وزارت ورزش گفت: سیاست من در حوزه معاونت قهرمانی بر این است که همکارانم کمتر به انتخابات فدراسیون ها ورود کنند.

به گزارش ایسنا، مهدی علی نژاد در حاشیه نشست کمیسیون های کمیته ملی المپیک در مورد بلاتکلیفی تعدادی از فدراسیون ها و حضور وزارت ورزشی ها در انتخابات فدراسیون ها  بیان کرد: انتخابات فدراسیون ها فرایندی دارد و باید کاندیداها در فضای آرام و بدون دغدغه رقابت کنند. در شش هفت فدراسیون تلاش می کنیم هر چه زودتر انتخابات برگزار شود. ثبت نام تنیس هم انجام شد و مشکل خاصی در فدراسیون های المپیکی نیست به غیر از دوومیدانی که تلاش می کنیم زودتر انتخابات آن هم برگزار شود.  او ادامه داد: در مورد حضور وزارت ورزشی ها ما نمی توانیم حق ثبت نام کردن را از افراد بگیریم.

همکاران وزارتی‌ام کمتر به انتخابات فدراسیونها ورود خواهند کرد

او ادامه داد: در هیچ جای آیین‌نامه گفته نشده کارمند دولت، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نباید کاندیدا باشد اما سیاست خود من در حوزه معاونت قهرمانی از این به بعد بر این است کمتر همکاران به بحث انتخابات ورود کنند. عناصر فرهیخته ای در وزارت ورزش داریم که اگر مانع شویم حق شهروندی آنها را ضایع کرده ایم اما در حوزه معاونت قهرمانی تلاش می‌کنم کمتر چنین چیزی شاهد را باشیم. کسانی هم که به انتخابات دوومیدانی ورود کرده اند قبل از حضور من بوده و اینکه بعدا چه اتفاقی می افتد را باید صبر کنیم.

او در مورد ابطال انتخابات هیات فوتبال گیلان گفت: ابهاماتی برای وزارت ورزش و دستگاه های نظارتی وجود دارد که باید برطرف شود. امیدوارم فدراسیون فوتبال رفع ابهام کند.

محمد بنا در چارچوب خودش حرکت کند/ استراماچونی نیامد چکش را بگیرد

 علی نژاد در مورد انتقادات محمد بنا نسبت به اهمیت زیاد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به بحث استراماچونی تصریح کرد: استقلال از باشگاه های بزرگ ایران است. وزارت ورزش به عنوان مجموعه ای که نظارت می کند نمی‌تواند  نسبت به اتفاقاتی که در استقلال افتاد بی تفاوت باشد چون باعث ناراحتی میلیون ها نفر شد. استقلال خوبی روزهای آخر از استراماچونی دیدیم و طبیعی است وزارت ورزش  در جهت توجه به خواست بخشی از مردم ایران کمک کند که این موضوع را حل کند. ما به عنوان حامی ورود کردیم. از ظرفیت وزارت امور خارجه هم استفاده کردیم. چک بانکی که معتبر است آماده شد اما استراماچونی نیامد بگیرد و او باید از این به بعد نشان دهد به هوادارانی که از رفتن او ناراحت شده اند توجه می کند. باشگاه استقلال خودش باید در مورد استراماچونی پاسخگو باشد اما ما وظیفه داشتیم به این خواسته عمومی توجه کنیم. اگر توجه نمی کردیم خود شما مدعی بودید چرا به خواسته مردم توجه نشده است. اما توجه به استقلال به معنی توجه نکردن به بقیه رشته ها نیست.

او ادامه داد: برای بنا احترام قائلم اما چارچوب مربی در دنیا مشخص است و بنا باید در چارچوب خودش حرکت کند.  با فدراسیون کشتی صحبت کردیم و خود فدراسیون می‌داند که به کشتی کمک کرده ایم. مبلغ خوبی به کشتی کمک کردیم اما قرار نیست هر کاری می کنیم را جار بزنیم. برای تیم فوتبال امید هم دیشب دستورش داده شد مراحل اداری آن انجام شود  تا اوایل هفته آینده کمکی به تیم فوتبال امید شود. نگاه ما این است تا ۳ مرداد به المپیکی ها توجه ویژه ای کنیم. به فدراسیون ها هم ظرف امروز و فردا   کمک خوبی می شود.

از استراماچونی توقع می‌رفت صبر کند

او ادامه داد: تحریم های جدی برای ایران شکل گرفته است و  مربی خارجی باید بداند کجا وارد می شود. این نیست ما به تعهدات خود عمل نکنیم اما توقع می رفت صبر کند و تیمی که خوب بازی می کرد دچار تزلزل نشود.

هنوز حکمی برای فتح‌الله زاده صادر نشده است

او در مورد انتخابات مدیرعامل استقلال تاکید کرد:  انتخاب مدیرعامل توسط هیات مدیره انجام می شود. وزارت ورزش هم نقشی خواهد داشت و در حال بررسی هستند و  وزیر انتخاب نهایی را زود انجام می دهد. ما جنبه توصیه ای مشورتی داریم. با افراد مختلف صحبت شده است و تا چند روز آینده مشخص می شود.  هنوز حکمی هم برای فتح‌الله زاده به عنوان عضو هیات مدیره استقلال صادر نشده است و اگر حکم صادر می شد اعلام می کردیم.

معاون ورزش قهرمانی در مورد پرداخت حقوق  ورزشکاران المپیکی نیز گفت: اگر اتفاق خاصی نیفتد یکشنبه جلسه ستاد بازیها را داریم و دستور اصلی تصویب آیین نامه نحوه پرداخت پاداش به کسانی که سهمیه گرفته اند، است. پیچیدگی هایی دارد و اگر تا الان پرداخت ها طول کشیده به دلیل پیچیدگی ها است.

هنوز رئیس فدراسیون ووشو هستم

علی نژاد در مورد تعیین تکلیف ریاست فدراسیون ووشو نیز گفت: 12 اسفند رییس فدراسیون ووشو شدم و هنوز هم هستم. هر موقع حکم معاونت من صادر شود بدون معطلی  استعفاء می‌دهم و برای فدراسیون ووشو سرپرست انتخاب می شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۶ ۱۲:۵۷

کسی حق ندارد صحبت کند چون وزارت ورزش میخواهد به روال غلط مدیریتی خود ادامه دهد

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۶ ۱۹:۲۹

زمان رفتن برانکو شماها کجا بودید؟ این وظایف الان تعریف شدند؟ پرسپولیس تیم مردمی نیست؟ جدا از این‌ها کشتی ورزش اول ما است و مدال آور المپیک. محمد بنا هم از افتخارات کشتی ما است. شما چند روز هست این سمت را گرفتید؟