• چهارشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98092720611
  • خبرنگار : 50163

وقتی پای امکانات ورزشی در زنجان لنگ می‌زند

وقتی پای امکانات ورزشی در زنجان لنگ می‌زند

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برای تک‌تک رشته‌های ورزشی نیاز به خانه تخصصی است که با توجه به کمبود اعتبارات، این امکان وجود ندارد.

علی خلیلی در نشست با مسئولان هیئت ورزشی و سمن‌های شهرستان خرم‌دره با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده در جلسه توسط این هیئت‌ها در شهرستان، اظهار کرد: شرایط جامعه با توجه به تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی شرایط خاصی است و همه ما باید این شرایط را درک کنیم.

وی با اشاره به این‌که سه هزار پروژه ورزشی ناتمام در سطح کشور وجود دارد، بیان کرد: اگر تمام اعتبارات را تنها صرف اتمام این پروژه‌ها کنیم ۱۵ سال زمان نیاز است.

این مسئول با اشاره به این‌ که امکان ساخت اماکن جدید ورزشی در استان وجود ندارد، اظهار کرد: کمبود اعتبارات سبب شده تا بودجه‌های مصوب شده نیز در برخی مواقع تخصیص نیابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در حوزه ورزش، تصریح کرد: متاسفانه این ظرفیت در این حوزه مغفول واقع شده است.

خلیلی با اعلام اینکه وضعیت اعتبارات عمرانی اصلا مطلوب نیست، یادآور شد: برای این‌که فرزندان ما بتوانند از فضاهای موجود استفاده کنند، همه ما باید همکاری لازم را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید وضعیت اقتصادی جامعه را درک کنیم. مطالبات باید با توجه به وضعیت موجود باشد، هرچند مطالبات هیئت ورزشی مطالبات به حق است.

این مسئول با تاکید بر این‌که برای تک‌تک رشته‌های ورزشی نیاز به خانه‌های تخصصی وجود دارد، یادآور شد: ورزشی مانند ووشو که یکی از استعدادهای شهرستان خرم‌دره است خانه ووشو ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار کرد: با تمام مشکلاتی که وجود دارد تمام تلاش‌ها صورت گرفته تا منابع لازم برای تزریق حداقل‌ها به هیات‌ها صورت گیرد.

خلیلی با اشاره به این‌که هیات‌های ورزشی نهادهای عمومی غیر دولتی هستند که تنها از بخشی از امکانات دولتی استفاده می‌کنند، یادآور شد: هدف از تشکیل این هیات‌ها بهره‌گیری از ظرفیت افراد برای پیشرفت ورزش است. اعتبارات عمرانی استان کفاف اتمام همه پروژه‌های ورزشی را نمی دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha