• چهارشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۸ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 98092721004
  • منبع : باشگاه دانشجویان

دومین کارگاه متمرکز ادبیات؛ اتفاق برگزار می‌شود

دومین کارگاه متمرکز ادبیات؛ اتفاق برگزار می‌شود

دومین کارگاه متمرکز ادبیات؛ اتفاق به همت مجمع تخصصی کانون‌های ادبی وزارت بهداشت در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذرماه در دانشکده پرستاری شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، در این دوره کارگاه‌هایی در رشته‌های داستان، طنز، ترانه، شعرنو و شعرکلاسیک با همراهی اساتید ادبیات از جمله هرمزعلی‌پور، حامد ابراهیم‌پور، زهرا عاملی، صابرقدیمی و سیامک‌ گلشیری کارگاه‌ ادبیات برپا می‌شود.

علی محمودی دبیر مجمع تخصصی کانون‌های ادبی وزارت بهداشت درباره برگزاری دومین دوره کارگاه متمرکز ادبیات، گفت: سال گذشته اولین دوره این کارگاه برگزار و با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه شد، به‌طوریکه در سال اول ۱۸۰ نفر در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کردند. به همین دلیل تصمصیم گرفتیم دوباره این کارگاه‌ها را برگزار و خواسته دوستان را اجابت کنیم.

وی درباره تغییرات این دوره نسبت به کارگاه‌ها ادبی سال گذشته، بیان کرد: سال گذشته کارگاه نمایشنامه‌نویسی با حضور فارس باقری برگزار شد اما امسال به‌جای آن کارگاه داستان‌نویسی سیامک‌ گلشیری برگزار می‌شود. ضمن اینکه  امسال با مشورت دبیران کانون‌های ادبی اساتید مختلفی انتخاب کردیم و سیامک‌ گلشیری، هرمزعلی‌پور و زهرا عاملی امسال برای اولین‌بار در این کارگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

دبیر مجمع تخصصی کانون‌های ادبی وزارت بهداشت افزود: این کارگاه‌ها به صورت همزمان برگزار شده و علاوه بر آن باحضور ناصر مهدوی "کارگاه مولاناشناسی" برگزار می‌شود. برنامه "اپرای سماع" با اجرای گروه موسیقی میرا و برپایی "شب شعر" باحضور اساتید و دانشجویان از دیگر برنامه‌های دومین کارگاه متمرکز ادبیات؛ اتفاق است.

دومین کارگاه متمرکز ادبیات؛ اتفاق در محل دانشکده پرستاری شهید بهشتی واقع در تهران خیابان ولیعصر تقاطع بزرگراه هاشمی رفسنجانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha