• پنجشنبه / ۲۸ آذر ۱۳۹۸ / ۰۰:۴۰
  • دسته‌بندی: خبر
  • کد خبر: 98092821146
  • خبرنگار : 90061

ویدئو / پاسخ ایران‌ایر به انتقاد از فشرده بودن صندلی‌ها

ویدئو / پاسخ ایران‌ایر به انتقاد از فشرده بودن صندلی‌ها

چندی پیش یک مسافر پرواز تهران - مشهدِ ایران‌ایر در نامه‌ای سرگشاده به مدیرعامل این شرکت هواپیمایی، ضمن اشاره به ضرورت توجه به حقوق مسافران در پرواز، تاکید کرد: برخی کوتاهی‌ها که حقوق مسافران را نقض می‌کند، نه تقصیر تحریم است، نه فرسودگی ناوگان. داستان از اینجا شروع شد که صندلی‌های تنگ و فشرده، صدای زیاد موتور هواپیما و خرابی برخی صندلی‌ها صدای مسافران پرواز را درآورد و در نهایت یکی از آن‌ها در غالب نامه‌ای سرگشاده که آن را در اختیار ایسنا قرار داد، گلایه‌های جدی خود را مطرح کرد. حالا پاسخ مسئولان ایران‌ایر در این رابطه را ببینید و بشنوید.

خبرنگار: متین کاکویی، روح‌الله رضایی / تصویربردار و تدوینگر: اسماعیل گلرخ

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۸ ۰۹:۱۸

پس اینم مسئله فرهنگیه؟

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۸ ۰۹:۵۶

همش دروغ ..همش توجیح خانم میگه هر شب صندلی ها چک میشه!!! فقط به جیب خودشون تفکر میکنن و بس ..

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۸ ۱۴:۳۹

درود. چک کردن صندلیهای هواپیما هر شب باید انجام بشه ولی اگر دیدید صندلی ای قبل از پرواز دچار خرابی است آنرا به مهماندار گزارش کنید و تا وقتی صندلی مورد نظر درست نشده است از حق خودتان کوتاه نیایید و در ادامه درخواست و یا شکایت خود را به مدیریت شرکت برسانید.چنانکه دیگران هم این کار را می کنند موفق باشید

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۸ ۱۰:۵۰

در پرواز بین المللی ممکن است مجبور به رعایت استاندارد بشوند...ولی صحبت پرواز داخلی است.... من خودم در پرواز زاهدان با این مشکل روبرو بودم. خب.. این زبون بسته ها خیلی چیزهارو نمی توانند بگویند...!!! ولی زور زدنشون برای توجیه کارشون قابل تمجید است...!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۸ ۱۱:۲۹

فرهنگ داشته باشین دیگه. یه خورده تنگ بشینید خوب . د خخخخ

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۸ ۱۱:۳۵

خیلی فاصله صندلی ها کمه داغون میشیم تا برسیم کسایی که یه کم اضافه وزن دارن چه میکشن

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۸ ۱۲:۱۶

25 آذر ساعت 5 صبح با هواپیمای زاگرس قرار بود اهواز بریم.... به دروغ تاخیر را بدی آب و هوا ذکر کردند... در حالیکه تمام خطوط همزمان و بعد از ما رفتند تا بالاخره با عتراض مسافران و..... کمی معطل کردن حدود 7 و 45 پرواز کردیم.... گویا خلبان نداشتند... به علت احتمال لغو پرواز خلبان نیامده بود

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۸ ۱۵:۵۳

باز جای شکرش باقی ست ی یک ایرلاین تو این مملکت پیدا شد حرف ملت روشنید پاسخ هم داد!!! آفرین دستمریزاد به هر دو طرف