• جمعه / ۲۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 98092921743
  • خبرنگار : 50046

رحمانی فضلی مطرح کرد:

برگزاری مسابقات جهانی کشتی فرصتی مناسب برای معرفی خراسان شمالی

برگزاری مسابقات جهانی کشتی فرصتی مناسب برای معرفی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی وزیر کشور گفت: برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان به میزبانی خراسان شمالی فرصتی بسیار مناسب، برای معرفی این استان است.

عبدالرضا رحمانی فضلی که صبح امروز(29 آذر ماه) به بجنورد سفر کرده است در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فعالیت های خوبی در این استان هم در حوزه های عمرانی و هم در حوزه بازسازی سیل صورت گرفته است، اظهارکرد: این استان در رفع مشکلات و موانع تولید نیز خوب اقدام کرده است.

وی افزود: در کنار همه آن ها، برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان و دعوت از مسئولان و تیم های مختلف به این استان، یک ظرفیت خوبی است که مردم با این نوع از اقدامات مواجه می شوند.

رحمانی فضلی در ادامه در ارتباط با سیل اخیر در استان خوزستان نیز بیان کرد: در حال حاضر مشکل اصلی اهواز و شهرهای اطراف آن، موضوع فاضلاب بوده است، متاسفانه ساختار زیرساختی فاضلاب در این منطقه مناسب نیست، در سیل گذشته و سیل های قبلی نیز تذکرات لازم در این خصوص داده شده است.

وی ادامه داد: باید تلاش شود که مشکل فاضلاب در آنجا رفع شود، در گذشته در خدمت مقام معظم رهبری نیز در این ارتباط گزارش داده بودم و ایشان نیز به رئیس جمهور و دولت دستور داند تا تامین اعتبار مناسبی در این زمینه صورت گیرد که مشکل به طور حتم رفع شود.

وزیر کشور تصریح کرد: رئیس جمهور نیز به سازمان برنامه و بودجه دستور دادند که امسال در قالب بودجه یا خارج از بودجه این موضوع دیده شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون مشکل خاصی در آنجا نداریم چراکه امکانات مورد نیاز از تهران و سایر شهرها به این منطقه ارسال شده است، تاکید کرد: شب گذشته نیز گزارشی گرفتم و طبق گزارش مشکل کم شده است.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: کم شدن مشکل به معنای آن نیست که دیگر با بارش باران شدید این اتفاق دیگر نخواهد افتاد و شهرداری باید مرتب اقدامات لازم را انجام دهد.

وی گفت: کار اصلی که باید در آنجا انجام شود، تغییر زیرساخت ها است که دستگاه متولی امیدوار هستیم با سرعت کار را انجام دهد.

گفتنی است امشب وزیر کشور در مراسم اختتامیه کشتی جام باشگاه های جهان که در بجنورد در حال برگزاری است، حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۲۹ ۱۷:۴۶

درمورد کشتی هم صاحب نظر هستن