• شنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 98093022257
  • منبع : سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

آیین افتتاحیه «هفته‌های انس با قرآن کریم» در پاکستان برگزار شد

آیین افتتاحیه «هفته‌های انس با قرآن کریم» در پاکستان برگزار شد

آیین افتتاحیه «هفته‌های انس با قرآن کریم» با حضور قاریان بین‌المللی به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان، آیین افتتاحیه «هفته‌های انس با قرآن کریم» را با حضور محمدی، سرکنسول ایران در کراچی، بهرام کیان، مسئول خانه فرهنگ ایران، حجت‌الاسلام فداحسین عابدی، مدیر حوزه علمیه جامعةالمصطفی(ص) العالمیه، سیدعقیل انجم، رییس حزب جمعیت علمای پاکستان در ایالت سند، قاری عنایت‌الله سیالوی و قاری رحمت‌الله از مسئولان مؤسسه جماعت القراء اهل تسنن پاکستان در سالن اجتماعات نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کراچی برگزار کرد.

عنایت‌الله سیالوی، رییس جماعت القراء اهل تسنن پاکستان ضمن قدردانی از همکاری خانه فرهنگ ایران در کراچی برای برگزاری این مراسم، آمادگی این مؤسسه را برای اجرای برنامه‌ها مشترک فرهنگی، دینی و قرآنی در پاکستان را اعلام کرد.

حامد علیزاده، از جمهوری اسلامی ایران، مسعود شحات، از اندونزی، طه عزت ابراهیم، از مصر و محمد ذیشان حنیف قادری، از پاکستان هر یک به ترتیب به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

بنابر اعلام این خبر، «هفته‌های انس با قرآن کریم» در پاکستان برنامه‌ای است که با مشارکت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی و جماعت القراء اهل تسنن پاکستان انجام می‌شود و در شهرهای کراچی، حیدرآباد، اسلام‌آباد، پیشاور و چند شهر دیگر (29 آذر تا 15 دی‌ماه) اجرا خواهد شد.

گفتنی است؛ روزنامه انگلیسی زبان «دان» DAWN بازتاب محفل انس با قرآن کریم در نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کراچی را در صفحه اول شهرنامه (کراچی) در تاریخ 29 آذرماه به چاپ رساند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha