• شنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98093022298
  • خبرنگار : 30054

مدیرعامل اولین اپراتور خصوصی پست ایران با تبریک یلدا عنوان کرد

پست اول به ایجاد برترین برند خدمات پستی کشور می‌اندیشد

پست اول به ایجاد برترین برند خدمات پستی کشور می‌اندیشد

مدیرعامل اولین اپراتور خصوصی پست ایران با تبریک یلدا به ایرانیان، گفت: چشم‌انداز پست اول ایجاد برترین برند خدمات پستی در کشور است.

به گزارش ایسنا بنا به اعلام پست اول، بیش از دو ماه از آغاز به کار رسمی اولین اپراتور خصوصی پست ایران (پست اول) می‌گذرد، به همین مناسبت محمدحسن کرباسیان، مدیرعامل این شرکت در آستانه شب یلدا از آخرین وضعیت پیشرفت کار در زمینهٔ ارائه خدمات پستی سخن گفت.

کرباسیان اظهارکرد: چشم‌انداز پست اول ایجاد برترین برند خدمات پستی در کشور است که بیشترین سهم بازار خدمات پست کشور را از طریق ارائه محصولات و خدمات نوآورانه پستی و لجستیکی به خود اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه آرزوهای شب یلدا و اولین اپراتور خصوصی پست ایران هر دو بلند و دست‌یافتنی هستند، افزود: در این شب یلدا که زمان طولانی‌تری برای فکر کردن داریم به داشتن قوی‌ترین بخش خصوصی پستی با توانمندی‌های ویژه و شبکه گسترده بیندیشیم.

وی افزود: خوشبختانه درزمینهٔ جذب شرکت‌های فعال پستی موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال میلیون‌ها ترافیک پستی در پست اول ثبت و ضبط شود.

کرباسیان خاطرنشان کرد: با توجه به بیزینس مدل خاص این اپراتور که فعالان پستی می‌توانند با برند خودشان به ما بپیوندند به نظر می‌رسد به‌سرعت قادر خواهیم بود با تکمیل شبکه پستی داخل و خارج از کشور خدمات جدید پستی را با استفاده از زیرساخت‌های قوی و به‌روز مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات موجود توسعه دهیم.

مدیرعامل پست اول ضمن تبریک شب یلدا از کلیه فعالان پستی دعوت کرد به شبکه پست اول بپیوندند تا با کمک و هم‌افزایی بیشتر بتوانیم با استانداردسازی، بهبود، ارتقا کیفیت و کمیت خدمات پستی، آینده‌ی روشنی را برای مردم عزیز کشورمان رقم بزنیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha