• شنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98093022711
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری :

استفاده‌ی مردم از وسایل حمل و نقل عمومی بیشتر شده است

استفاده‌ی مردم از وسایل حمل و نقل عمومی بیشتر شده است

ایسنا/ایلام مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از افزایش 8 درصدی استقبال مردم از وسایل حمل و نقل عمومی با اصلاح قیمت بنزین خبر داد.

«داریوش باقرجوان»  امروز در  بزرگداشت هفته حمل و نقل و تجلیل از رانندگان و راهداران نمونه استان ایلام اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، افزایش قیمت بنزین تقاضای مردم را برای سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی کشور 8 درصد افزایش داده بنابراین زمینه برای توسعه سرمایه‌گذاری در این بخش بیشتر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه  سلامت مسافران در جاده‌ها مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی راهداران است، گفت: راهداران با برخورداری از روحیه ایثار و گذشت در تمامی ایام سال تا پای جان برای نجات در راه‌ ماندگان تلاش می‌کنند و در ماموریت‌هایی خطیر و طاقت‌فرسا تمام تلاش خود را برای هموار کردن مسیر تردد هموطنان به کار می‌گیرند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: برای توسعه حمل و نقل عمومی و افزایش رغبت مردم به مسافرت با این ناوگان، باید ایمنی و ارتقای سطح خدمات و مشتری مداری رعایت شود تا مردم به این درجه از اعتماد برسند که حمل و نقل عمومی با کمترین مخاطره، به آنان خدمات‌رسانی می‌کند.

جوان با اشاره به تردد میلیونی زائران از جاده‌های استان ایلام در ایام اربعین گفت: در این ایام بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مرزهای چهارگانه وارد عتبات عالیات شدند که بیش ۶۱ درصد از مرز بین‌المللی مهران ورود و خروج داشتند.

وی تصریح کرد: تمام عوامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و صنوف حمل و نقل و رانندگان دست به دست هم دادند تا کنگره بزرگ اربعین ۹۸ با کمترین مشکل در بخش حمل و نقل انجام گیرد و اگر امروز جاده‌های ایمن داریم و کاربران جاده‌ای به راحتی در جاده‌ها تردد دارند مدیون تلاش راهداران پرتلاش هستیم که در تمام فصول سال در حال خدمات‌رسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha