• یکشنبه / ۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98100100507
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

محمدی:

تصمیم فدراسیون بسکتبال حرفه‌ای نبود

تصمیم فدراسیون بسکتبال حرفه‌ای نبود

ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصمیم فدراسیون در خصوص اتفاقات رخ‌ داده برای انجام بازی معوقه شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان غیرحرفه‌ای خواند.

درحالی‌که قرار بود، بازی معوقه دو تیم شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان پنج‌شنبه ۲۸ آذرماه برگزار شود، اما ساعتی قبل از شروع این بازی خبر لغو آن اعلام شد. فدراسیون بسکتبال علت این مسئله را تأخیر پرواز تیم گرگانی و درخواست آن به فدراسیون اعلام کرد که قرار شد این بازی روز بعد برگزار شود، اما روز جمعه تیم ذوب‌آهن به نشانه اعتراض در سالن مسابقه حاضر نشد.

جواد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس برنامه فدراسیون، این بازی باید روز پنجشنبه برگزار می‌شد و اعضای این تیم با توجه به تاخیری که در پرواز ایجادشده بود، شب در هتل محل اقامت خود حضور داشتند و هیچ مانعی برای برگزاری بازی آن‌ها در روز پنجشنبه وجود نداشت.

وی افزود: اگر تیم شهرداری به دلیل تأخیر در پرواز اعتراضی داشتند و با فدراسیون صحبت کردند، فدراسیون کمتر از دو ساعت مانده به شروع بازی و زمانی که همه چیز برای این دیدار مهیا بود، بازی را لغو کردند. تیم‌های بسیاری در مسابقات مختلف با تأخیر پرواز مواجه هستند، اما تصمیماتی گرفته شده، منصفانه و به موقع بوده است، اما مساله ای این است که فدراسیون بسکتبال در برخورد با نیم شهرداری گرگان، جانبدارانه عمل کرده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: معتقدم فدراسیون در خصوص تصمیمی که اعلام کرد رفتار حرفه‌ای و منصفانه نداشت و وظیفه من به‌عنوان مدیرعامل این است که از حقوق تیم خود دفاع کنم. جانبداری فدراسیون خوب نیست و با این رفتار می‌توان گفت دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. البته ما شنیده‌ایم صادر نشدن کارت بازیکنان خارجی این تیم هم در این تصمیم تأثیر داشته است.

وی تاکید کرد: به عنوان مدیرعامل و مسئولی که در رأس ورزش ذوب‌آهن هستم هیچ‌گاه زیر بار قبول این مسائل نخواهم رفت، ذوب‌آهن با قدمتی ۵۰ ساله یکی از تیم‌های ریشه‌دار بسکتبال است و به‌ نوعی شناسنامه لیگ برتر بسکتبال محسوب می‌شود. انتظار داریم فدراسیون به‌تمام تیم‌ها نگاهی یکسان داشته باشد و به باشگاه‌ها به‌ویژه باشگاه‌هایی که در رده‌های پایه فعالیت دارند، کمک کنند تا این چرخه بهتر از قبل کار کند، چرا که هدف ما کمک به رشد و پیشرفت بسکتبال است.

محمدی گفت: به‌هرحال از فدراسیون انتظار تصمیمات منطقی، فنی و حرفه‌ای داریم و برای این موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha