• یکشنبه / ۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98100100649
  • خبرنگار : 30054

رزرو هتل در باکو با بیسان گشت

رزرو هتل در باکو با بیسان گشت

تنوع هتل در باکو بسیار زیاد است، به‌ طوری‌ که از هتل‌های ۵ ستاره بسیار لوس با بهترین و کامل‌ترین امکانات ممکن برای اقامت چند روزه گرفته تا رزرو هاستل و هتل‌آپارتمان.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیسان گشت، شرکت بیسان گشت مهر که خود مجری مستقیم تور باکو هست همواره ارائه‌دهنده انواع هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها در باکو است که بنا به نوع بودجه مسافران بهترین و مناسب‌ترین هتل‌ها را به آن‌ها پیشنهاد و ارائه می‌دهد. برای رزرو هتل در مسیرهای مختلف من‌جمله باکو و همچنین برای رزرو تور استانبول کافی است با شماره مستقیم شرکت ۰۲۱۶۶۵۳۸۰۶۱ تماس گرفته و تور و هتل خود را رزرو کنید و یا با ورود به وب‌سایت بیسان گشت به آدرس bisungasht.com بهترین تورها را برای مسیرهای مختلف بررسی و رزرو کنید.

رزرو هتل در باکو:

شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان ازجمله شهرهای گردشگری مهم برای ایرانیان به‌حساب می‌آید. چرا که به کشور ایران نزدیک بوده و همچنین ویزا آن خیلی راحت قابل اقدام هست. بعلاوه با توجه به این‌که مردمان باکو فرهنگ و عقایدی بسیار نزدیک به ما ایرانی‌ها دارند، همواره مسافران زیادی را از ایران به سمت خود جذب می‌کنند. با توجه به این‌که مسافران زیادی سالانه به باکو سفر می‌کنند بررسی و شناخت هتل در باکو می‌تواند بسیار مهم باشد. اگر تنوع هتل در باکو را بخواهیم دسته‌بندی کنیم می‌توان هاستل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها تا هتل‌های یک تا پنج ستاره نام برد. بسته به این‌که مسافران عزیز چه بودجه‌ای را برای مدت اقامتشان در باکو در نظر داشته باشند، نوع اقامتشان متفاوت هست. در واقع اگر برنامه سفر خود را این‌گونه چیده‌اید که بیشتر تایم سفرتان در تور باکو خارج از هتل می‌باشید و می‌خواهید هزینه زیادی را برای هتل نداشته باشید، معمولاً برای دوستان چند نفره مجرد هاستل می‌تواند گزینه مناسبی باشد به‌علاوه برای خانواده‌ها نیز هتل‌های دو یا سه ستاره بهترین گزینه اقامتی خواهد بود.

اما اگر به دنبال هتل‌های لوکس با بهترین امکانات هستید بی‌شک هتل‌های فوق‌العاده‌ای در باکو وجود دارد که در آن اقامت بی‌نظیر و به‌یادماندنی‌ را می‌توانید تجربه کنید. از جمله هتل‌های بسیار عالی در باکو که اقامت در آن تجربه‌ای عالی خواهد بود، هتل پنج ستاره هیلتون هست که با نمایی عالی از شهر در بهترین نقطه باکو قرار دارد. البته هتل‌های پنج ستاره دیگری نیز وجود دارند که با وجود پنج ستاره بودنشان قیمت مناسب‌تری دارند، مانند هتل پنج ستاره کرون باکو و یا هتل پنج ستاره اطلس و یا هتل آلتوس باکو که جهت اطلاع کامل‌تر از هتل‌های باکو می‌توانید در وب‌سایت بیسان گشت و در بخش هتل‌های باکو اطلاعات کامل‌تری را در مورد هتل‌های باکو من‌جمله عکس، فاصله آن‌ها از مکان‌های مختلف، هزینه اقامت و همچنین خدمات آن را بررسی نمایید.

اگر به‌صورت گروهی و تعداد بالا به باکو سفر می‌کنید، آژانس بیسان گشت پیشنهاد می‌دهد که رزرو هتل‌آپارتمان را جایگزین رزرو هتل کنید، چرا که به‌صرفه‌تر بوده و هتل‌آپارتمان‌های تحت نظارت شرکت بیسان گشت همگی فول امکانات می‌باشند و دسترسی عالی به مرکز شهر دارند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha