• دوشنبه / ۲ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98100201063
  • خبرنگار : 71234

جلالی: تلاشمان استفاده از نیروهای پژوهشی و علمی در مرکز پژوهش‌ها است

جلالی: تلاشمان استفاده از نیروهای پژوهشی و علمی در مرکز پژوهش‌ها است

رئیس سابق مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به اقداماتشان برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان این مرکز گفت که تلاش شد که نیروهای بومی در مرکز پژوهش‌ها رشد کنند و از ظرفیت نیروهای پژوهشی و علمی استفاده شود.

به گزارش ایسنا، کاظم جلالی در مراسم تودیع خود و معارفه سرپرست جدید مرکز پژوهش‌های مجلس گفت:  مرکز پژوهش‌های مجلس از نیروهای خوب علمی و دارای روحیه انقلابی برخوردار است ما در مرکز افراد جوان با انگیزه بسیار کارآمد و آینده دار داریم. مرکز پژوهش‌ها از جاهایی است که انسان با سرعت اثرات کار خود را می‌بیند.

وی ادامه داد: ما زمانی که دانشجو و انقلابی بودیم که اکنون هم انقلابی هستیم وقتی می‌دیدم صحبت‌هایمان در نطق یک نماینده می‌آید ذوق زده می‌شدیم امروز می‌ببنیم که در مرکز پژوهش‌های مجلس این اثرگذاری در بین نمایندگان وجود دارد که یکی از دلایل آن شخص آقای لاریجانی است به طوری که از بعد دوره نهم معاونان مرکز توانستند از پشت تربیون گزارشات خود را ارائه دهند این نشان دهنده نگاه ویژه رئیس مجلس به مقوله کارشناسی است.

جلالی با قدردانی از توجه رئیس مجلس به گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها گفت: بودجه مرکز پژوهش‌ها در سال ۹۱، ۹ میلیارد تومان بود که امسال به ۶۴ میلیارد تومان رسید البته تخصیص‌ها کم است ولی ما توانستیم مرکز را اداره کنیم.

وی با اشاره به نقل مکان مرکز پژوهش‌ها به ساختمان جدید گفت: ساختمان قبلی مرکز در حال خراب شدن بود که ما به این جا نقل مکان کردیم این ساختمان را طبقه به طبقه گرفتم همه می‌دانیم کار ساخت و ساز مرکز پژوهش‌ها کتابخانه و سایر ساختمان‌های اداری مجلس در حال انجام است کار بسیار بزرگی است که ان‌شاءالله دوستان ما تا آخر این دوره در آن جا مستقر شوند.

رئیس سابق مرکز پژوهش‌ها با اشاره به اقداماتش در این مرکز گفت: ما در مرکز خرید خدمات انجام دادیم و از جذب نیرو پرهیز کردیم و تلاش شد از نیروهای پژوهشی و علمی استفاده کنیم و در سال ۹۱ ، ۲۷۶ نفر نیروی ساعتی و کار معین و تمام وقت داشتیم که امروز به ۲۵۴ نفر رسیده است ما استخدام‌ها را قاعده مند کردیم.

جلالی گفت که برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاه کارکنان مرکز پژوهش‌ها ۱۷۷ واحد آپارتمان در برجی در غرب تهران ساخته شده که در اختیارشان قرار گرفته تلاش شد نظام پرداخت در داخل مرکز اصلاح شود و بیمه سلامت برای آنها و خانواده‌هایشان داده شود ما تلاش کردیم نیروهای بومی در مرکز رشد کنند.

وی گفت که در سالیان اخیر گزارشاتی به صورت طبقه بندی ارائه شده  و به صورت عمومی منتشر نشد دلیل هم جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان بوده است.

جلالی با قدردانی از بیانات مقام معظم رهبری درباره مرکز پژوهش‌های مجلس از لاریجانی  و معاونان مجلس تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که قاسمی بتواند به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha