• دوشنبه / ۲ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98100201351
  • منبع : منطقه جنوب تهران

اجرای طرح ضربتی سجیل در ورامین

اجرای طرح ضربتی سجیل در ورامین

ایسنا/تهران فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: پلیس و دستگاه قضا در برابر کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سردار کیومرث عزیزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی و ادامه طرح های پاک سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی ، طرح عملیاتی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از لوث وجود اراذل و اوباش، سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت ۲۴ ساعت در سطح شهرستان ورامین اجرا شد.

وی با اشاره به همراهی همه جانبه دستگاه قضائی با نیروی انتظامی افزود: در اجرای این طرح که رضایت مردمی را به دنبال داشت با صدور 100 حکم قاطع قضائی ، ماموران موفق به دستگیری تعدادی سارق تحت عناوین مختلف با کشف 122 فقره سرقت شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان در ادامه با اشاره به این نکته که اغلب سارقان دستگیر شده دارای سابقه سرقت بوده و در یک فقره دستگیری 24 عدد دوچرخه سرقتی کشف و در حال تحویل به مال باختگان است گفت: برخورد با سرقت مستلزم  همکاری همه دستگاه ها با پلیس و تشدید برخورد دستگاه قضائی در این حوزه است.

وی به کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و آلات و ابزار استعمال آن و دستگیری 63 خرده فروش مواد افیونی درحوزه مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: در این راستا 98 معتاد متجاهر دستگیر و روانه کمپ های ترک اعتیاد شدند.

عزیزی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح 80 دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی کشف شد خاطر نشان کرد: در این عملیات انواع کالای قاچاق به ارزش کارشناسی شده 300 میلیون ریال کشف شده است.

وی با اشاره به آلودگی هوا و خطرات آن برای سلامتی افراد جامعه خاطر نشان کرد: حفظ سلامت و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و در این راستا پلیس با خودروهای آلاینده به شدت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه ضمن تشکر از همراهی خوب شهروندان تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضا در برابر کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha